2008-08-21
 20:54:16

Pappa och jobb

Pappa ringde nyss, han ligger på danderyd och har opererats, imorgon kommer han hem :)  Han ska vara sjukskriven i hela 8 veckor men kommer säkert jobba innan det, han har ju inte nått så ansträngade jobb för foten på sitt jobb..

Imorse ringde johannes, han sa att jag inte fick jobbet, de hade diskuterat jätte länge och så men valde en som var äldre. Men eftersom jag var så duktig med filippa och trevlig så kommer jag säkert få jobba några gånger om andra tjejen inte kan, och om hon slutar så är jag liksom första reserv. Glad att jag åtminstonde blev det, det var ju många som var där på intervju.. Men ärligt, jag kommer inte toksöka efter jobb. Jag är bara 16 och har skola och så. Visst jag vill jätte gärna jobba, men det är svårt i min unga ålder att få ett jobb. En äldre har mer erfarenhet och så. Så jag kommer fortsätta leta jobb såklart, men inte så stenhårt. Jag får vara lite fattigare bara :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: