2008-08-26
 16:55:14

Orkar inte

Hej,.. Idag har skoldagen varit ganska tråkig! Tre lektioner.. Känns jätte jobbigt nu med klassen för att johanna kanske byter skola och malin klass och det känns inte som jag skulle kunna var kompis med nån annan, inte deras fel, de är jätte snälla men så e det bara. Vet inte vad jag ska göra.. Redan sjukt skoltrött. Efter skolan så gick jag till täby i en timma sen kom martin och vi åt en cheeseburgare för vi va så himla hungriga.. Åt inte i skolan för har inte betalat och jag hatar korvstroganoff. Sen så åkte vi till martin. Ska sova här idag.. Jätte ledsen idag.. Skolan tar redan kol på mig utan att ens vi typ gör något.. Saknar våran gamla klass. Får fundera på en bra lösning eller ge det en tid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: