2008-08-20
 14:11:44

Ny dator

Hello.. om 40 min åker martin :( Vi ses inte förens på måndag.. Då går vi på samma skola :) Kan inte förstå att jagbörjar gymnasiumet om 21 timmar.. Sjukt... Nervös men det ser jag samtidigt fram emot. Och då går det fortare tills nästa sommar som kommer bli bäst :) Igår kväll så ringde en tjej som jag skulle till på intervju i helgen och sa att de redan hittat en. Lite tråkigt men det kommer fler chanser. Vill ha jobb för nu ska jag köpa dator och det kommer kosta över 200 i månaden plus min telefon räkning på typ 300-400 så då kommer jag bara ha över 500 av studiebidraget. Men ajg vill så gärna ha en ny dator så det är jag villig att offra. Plus att jag fyller år nästa vecka och då kommer jag önska mig pengar så det ska nog funka.. Nu måste jag gå och pussa på martin :)


Martin

Nice Dator



PUBLICERAT: 2008-08-22, 02:26:33 | URL: http://martinbb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: