2008-08-11
 13:03:44

Målar om..

hejhej. Varför jag inte har bloggat är för att igår så åkte vi och köpte färg och så till johans rum så drog vi ut alla sladdar till internet och blabla. Det blir iallafall skitsnyggt i johans rum. När min storebror ska flytta hemifrån komemr johans rum bli matsal så kanske vi slår ut väggen. Kommer bli skit bra. Men när vet jag inte... Igår kväll fick jag migrän attacker hela tiden så jag orkade inte fortsätta. Sen fick jag gå och lägga mig typ 10 och försökte sova.. Men det gick inte och sen blev jag bättre och gick ner så bäddade vi i vardagsrummet och sov där.. Jag ska måla i mitt rum också. Ja jag gjorde det nyss men jag ska bara måla en text på en vägg alltså :P Typ ett citat motto eller så. Med skrivstil. Fast såklart kommer jag ha en overhead.. Vi hörs..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: