2008-08-24
 13:16:43

Lyckad kväll

Hejhej. Igår va det jätte kul och trevligt. Kom när Jessica Johanna Jenny och Linn höll på med pajer och duka osv. Sen kom agnes och frida. Linnea hade inte tänkt att komma men vi ringde henne eftersom hon satt liksom 50 m där ifrån. Så vi åt kräftor paj ost och kex. Jätte trevligt. sen frammåt elva tänkte alla åka till nån. Jag kunde inte eftersom att martin var hemma hos mig och han orkade inte. Men kvällen va ändå jätte bra. Idag är det ju hundra års kalas. Men jag vet inte om jag vill åka med. Det är ju öppet hus med mycket folk och så. Vi får se. Håller på att kolla på datorer hela tiden för att jag ska ju antagligen köpa en.. Vet inte vilken jag ska ta.. hmm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: