2008-08-25
 16:57:52

Laserdome

Hej. Jag är helt slut.. Imorse så åkte jag med bussen typ halv 11. Sen var både malin och johanna i berga. Så vi åkte gemensamt till stockholm östra. Och på tåget satt en klasskompis. Sen möttes alla upp och så av nv klassen med också, skit mysko lärare som kom framt ill oss tre och ba hej va heter ni nu ska jag presentera er för min klass och blabla.. haha! Sen så gick vi till laserdome och där så fick vi instuktioner och delades in i tre lag. På resultaten så kom jag tvåa i mitt lag. Och totalt 8/33. stolt :) Jag sprang mest bara runt och sköt haha. Sen gick vi till donken och vi bjöds på meny. Haha kul när de hämta mat åt en hel klass.. Sen dissade vi klassen, haha. Närå... Sen kom madde och emma. De skulle till stan så jag följde med. Vi gick runt ett tag och de kollade åp massor men jag hade inga pengar.. De är iallafall jätte kul att man träffat nåra mer i skolan nu. Så är det bara att plugga på lektionerna så kan man umgås med andra från andra klasser på rasterna. Sen åkte jag hem med johanna för jag var så trött. Nu är jag ännu tröttare och har ont i huvudet. Var så kvavt och jobbigt att stå på bussen och trött efter dagen idag. Men det har varit roligt! Imorgon börjar en riktig skoldag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: