2008-08-01
 16:19:07

Inhopp inlägg!

Jag saknar bloggen på ett sett. Jag kan inet kolla vad jag gjort sen när ajg kolalr tillbaka i bloggen. så därför ska jag berätta vad jag gjort de senaste veckorna.
- Jag har i trästa på martins landställe. Det har varit skitkul. Vi har badat ,spelat kubb, crocket och massa annat. Vi var i början med ulrik som sen åkte hem. Hos honom gjorde vi gamla hedliga saker som de gjorde när de var små, röda vita rosen, som för övrigt suger :D sen burken och på kvällen såg vi film och så.
Sen så kom usa:arna till trästa. Det är alltså martins kusiner Anna Michael och Theresa. Vi hade skit kul. Åkte gummiring vattenskidor knee-board och sen tog vi fram en vindsurfning bräda som vi åkte flera styckna på. Vi fikade (som de förövrigt tyckte att vi i sverige alltid gör) och spelade kort badade och så :)
Sen var vi på Johan och Fridas bröllop som var jätte roligt. Fick komma på middagen (jag och anna skulle inte få det för det var för många personer). Det var jätte fint och lyckat. Dagen efter var det brunch.
Det var också jtäte kul men sen åkte vi hem, martin och jag alltså.
Sen nu när vi har varit här har vi åkt ut med båt och så.
 Sen förgår träffades vi sju tjejer. Fast inte agnes, hon jobbade :( Det var också jätte roligt! Badade och lagade mat ihop hos linnea. Alltid lika mysigt =).
Idag har martin och jag varit med Mathias. Åkt båt badat och köpt glass. Ikväll ska vi grilla och min faster och ena kusin kommer. Den andra, niklas är redan här (:

Om ni vill se bilder så orkar jag inte lägga ut här. Kolla på pa : asara. Eller facebook, Sara Larsson. Om ni kan hitta mig bland alla 381 st ;)

Jag är jätte nöjd med sommarlovet och det är tråkigt att man börjar skolan om tre veckor :(

Stressad/slarvigt inlägg jag vet, men jag orkar inte spendera mycket tid framför bloggen och förklara allt på ett bra sett!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: