2008-08-28
 15:31:34

Human tetris

Hål i Väggen

Hej. Igår bloggade jag inte för att jag var borta hela dagen. Först var jag i skolan. Hade idrott som vi nte haft tidigare. Jag och malin hade det väldigt svårt.. För våran idrottslärare blundar typ 10 sekunder varje gång han blundar så man börjar typ asgarva.. haha.. Stakare.. Sen så hade vi matte och historia och nått annat. efter skolan satt jag och väntade på martin i en timma för vi skulle åka med mamma. Så hon hämtade oss och vi åkte och skulle se human tetris, fast "hål i väggen" Ja vi kom dit och så fick vi sitta längst ner somvar väldigt jobbigt för man såg inte så bra och det var varmt. Men kul var det. Så spelades det avsnittet in och sen fick vi gå ut i en timma och sen kommat tillbaka och se ett nytt. Då satt vi längst upp. Inspelningen hade inte börjat men så kom en kille ut, som blev filmad. Han spelade typ japan och pratat japanska/engelska/svenska.. Johan sa att det var stor i japan som spelade in. Så börjar mammas mobil ringa.. Så filmade dem oss.. Jag blev skit irreterad och typ tog ner hennes mobil och sa åt henne. Fan om de tar med det.. Fyfan va pinsamt.. Men sen gick dem och så började andra avsnittet. Vi kommer synas jätte mycket i det... Och jag hade inte gjort mig i ordning alls för jag har tröttnat på att göra det inför inspelningar haha..

Imorse så hade jag jätte ont i magen men beslutade mig för att åka till skolan ändå med martin. MEn det blev inte bättre bara jobbigare så jag fick åka hem igen. Hemma så låg jag och prata med pappa.. Fick en så¨n där deppstund som jag får ibland.. Men det går över! Sånt kan väl alla ha. Sen gick jag ut med hundarna och när jag kom tillbaka så åt jag och annat. Sen la jag mig och tittade på tvn men somnade och sov i flera timmar, vilket  inte är så bra, då kanske jag inte kan sova ikväll. Fast det brukar man inte kunna inför sin födelsedag. För japp, jag fyller år imorgon. Sista dagen som 15 år idag! Så gratta mig imorgon :)


Camilla

Nu är klockan över 00 så GRATTIS på födelsedagen! :)

När jag började gymnasiet (för 8 år sen..! Gud vad länge sen det låter..) valde jag och mina kompisar olika program.. Och i den klassen jag hamnade i gick det ingen jag kände sen innan.. Kändes jobbigt först har jag för mig, men efter några veckor hade man fått mer kontakt med de nya och det funkade rätt bra :) Visst hade det varit kul att ha bästa kompisen i samma klass men man måste ju gå det man är intresserad av också...

Hoppas det går bra med din klass och att det känns bättre snart! Ha en bra födelsedag och en trevlig helg!



PUBLICERAT: 2008-08-29, 00:32:56 | URL: http://camilllla84.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: