2008-08-30
 16:28:23

Happy birthday!

Hej. Igår fyllde jag alltså år.. Klockan sex på morgonen väckte martin mig för han skulle tidigt till skolan. Så sjöng han för mig och gav mig ett kort  (med en sån nalle på som det är på bilden, jag har en sån nalle som jag fått av honom förut) där det stod att jag skulle få något som jag skulel få senare. Men sen berättade han att det var en glaskub som vi skulle fotas i 3d och sen så hamnar det i glaskuben som de gör med laser. Jätte coolt. Sen klockan typ sju så kom familjen och sjöng. Pappa vet att jag hatar att läsa böcker men han ville att jag ska göra det så han gav mig två böcker.. Ena handlar om självkänsla, för att jag har så dålig självkänsla. Och den andra har personen bakom satc gjort. Sen gick jag presentkort på kicks. Och i födelsedags kortet stod det att de betalar halva min dator. Sen fick jag pengar av farmor och farfar. Och så fick jag saker till mitt rum. i skolan så sa många grattis och på tvn stod det att de gratulerade mig, de gör dem ju med alla som fyller år, men tyckte det var kul. vi hade först geografi.. as bajs tråkigt. sen hittade malin och jag inte till matten haha. Så vi kom lite försent men han bara tjatade om miniräknaren de tycker vi ska köpa. sen skulle skolan gå till täby park hotel och se en film från vägvärket "dont drink and drive" Var en bra film som sätter spår så att man förstår liksom hur illa det kan gå med alkohol och köra bil. Man blev jätte rörd av den filmen.. Så efter så gick alla till klassrummen och pratade om det. Jag kom på att jag itne skulel sagt till läraren att jag fyllde år för självklart sjöng de för mig. Hatar det.. :P Sen möttes martin och jag och åkte till mig. Då åt vi fläskfile och ni vet sånan dära potatisskruvar i ugnen (?). Sen så kom mormor per och sussi, som vanligt. Jag fick pengar och presentkort. Så åt vi cheesecake och jordgubbstårta. Sen åkte dem hem och vi såg The girl in the park och Meet the spartans. The girl in the park var jätte bra. Och Meet the spartans var skit rolig :) Så så var min födelsedag.

Idag så gjorde vi de vanliga lördagsrutinerna. Åkte och handlade. haha när mamma skulle backa ut bilen så körde hon på ett däck som låg breve bilen så det höll upp bilen lite så vi fick putta och knuffa bilen. Jätte roligt. Så vi köpte godis och handlade mat. Tyvärr skulle martin hem idag för att han ska jobba imorgon :/ Han åkte typ tre. Snart ska vi äta tacos..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: