2008-08-31
 17:05:32

Din personliga coach

Hej. Har rensat jätte mycket i mitt rum. Lådor skåp kläder och städat annat. Visst känns det skönt när man 'är klar. Allt blir liksom lättare att göra. Så jag har sökt runt massa på möbler jag vill ha till mitt rum men jag har inte hittat nått speciellt än. Ska ha någonstans jag kan ha min laptop och ta bort min tv för den använder jag aldrig. Men jag vill inte ha nått stort skrivbord.. Aja, får fundera vidare. Jag har iallafall legat i min säng nästan hela dagen och läst en bok jag fick av pappa. Självkänsla Nu! Av Mia Törnblom. Jag hatar ju att läsa böcker, men när jag väl börjat kan jag inte sluta. Och det är ju rätt mysigt. men den här boken är ju inte som andra böcker. Den handlar ju om såklart hur man ska få bättre självkänsla. (Jag ser en person som passar så bra in på texten men det tänker jag inte skriva mer om nu..) Jag skulle vilja skriva i bloggen vad jag tycker om saken när jag läser boken men det orkar jag inte när datorn e här nere. Så när jag kommer få min laptop (som kommer nästa vecka) kommer jag säkert skriva mer om det. Typ om avensjuka, platikoperationer, tävla med andra och annat. Resten av dagen kommer jag säkert fortsätta läsa &plugga matte. Suck.. har en paus nu och ska nog fixa lite med bloggdesignen och snart äta. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: