2008-08-22
 16:45:29

Dagen idag

Hejhej. Idag så skulle jag ta bussen till å-berga men ingen matchade så mamma skjusade mig. Precis när jag kom fram till ersättningsbussen så åkte den. så jag fick vänta på den som kom efter, ingen fara bara att jag kom nån minut försent. Första lektionen var okej. Bara att läraren drog så himla tråkiga skämt. Men alla skrattade.. Vi hade alltså naturvetenskap, ska börja med universum. Sen så hade vi matte direkt efter. Jätte snäll lärare. Man kan få läsa matte B i ettan parallelt med A kursen. Så slipper man det i 2an. Ska välja det. Men om jag inte orkar så e det bara att hoppa av. Men jag tycker att det är värt att satsa på. Sen så va det lunch, gud va besviken jag blev. Pannkakorna va skit äckliga och vattnet av ljummet och fanns ingen sylt.. Sen hade vi sam med våran klassföreståndare. Gud va bra hon är. Vilken tur jag haft med mentorer! Vi gick igenom vad vi ska göra på samhällskunskapen och lite annat. På måndag ska vi spela laserdome. Vi får pengar över så vi ska äta nånstans efter :) Jätte roligt... Efter det så mtte jag martin vid bussen och vi åkte till f&s och åkte hem med mamma. Nu är pappa hemma också :) han har gipsat hela foten.

Igår kväll låg jag och tänkte på hur bra jag har det ! En familj som jag älskar jätte mycket. Martin som är mitt allt. Kom in på en jätte bra skola. Jag har ingen jätte bästis som man delar allt med och är med men jag har mina vänner som står mig tillräckligt nära. Som betyder mycket för mig ändå om vi inte är så ofta. Sen är jag nöjd och glad för vi är inte så rika i min familj men ändå äter vi jämt god mat och hyr filmer och massa annat mysigt. Ja jag har ett bra liv helt enkelt utan att igentligen tänka på det.


Trinidad

Jävlar vilken fräsch blogg du har. Man blir ju super glad av den !



PUBLICERAT: 2008-08-22, 20:40:37 | URL: http://exclusive.blogg.se/
Jeanette

Fin blogg! Man blir GLAD!



PUBLICERAT: 2008-08-23, 10:39:29 | URL: http://metrobloggen.se/jea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: