2008-08-06
 12:20:20

Beslutsångest

Hej. Jag är på lite bättre humör. Men är trött :( Dessutom har jag beslut ångest över ett jobb jag kanske ska få. Kommer jag verkligen orka och kommer jag hinna med skolan samtidigt? Usch.. Kul att tjäna pengar liksom.. Kanske kan testa på och om det inte håller får jag helt enkelt sluta..


Emilie

Man kan alltid försöka, jag jobbade samtidigt som jag gick i skolan under 3 år, det funkade faktiskt bra, drog till jobbet när man slutat skolan för dagen, visst var man trött när kvällen kom, men å andra sidan var jag den enda i min klass som tjänade pengar, give it a try :)



PUBLICERAT: 2008-08-06, 13:16:11 | URL: http://emiliel.blogg.se/
Emilie

Jag jobbade också med att passa barn då! :) I ett "lekrum" i en ica maxi butik, och självklart är ungar krävande, ibland ville man bara rymma därifrån, men många är jätte söta och lugna, så det väger upp det hela. Just nu jobbar jag på en annan ica butik, sitter i kassan. :)



PUBLICERAT: 2008-08-06, 14:43:36 | URL: http://emiliel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: