2008-08-09
 13:24:07

Älskar överraskningar

Hej. Igår gick jag och la min i johans säng eftersom han som i pappas. När jag vaknade runt 12 så sa mamma att det var nån där så var det martin :) Vart överlycklig. Fast han gick och la sig typ på en gång för att han var så trött. Men det gör inget, han är så söt när han sover :) Så jag städade lite.. Och sen har jag inte gjort så mycket mer typ. Idag ska vi åka och handla och sen kanske jag och mina päron hälsa på dem jag kanske ska jobba hos. Hoppas jag inte gör bort mig...
Nu har ju OS börjat och det får man itne missa, så himla kul att kolla på :) eller hur?


Angelica

vad mysigt :D heh och tack din är också fin !



PUBLICERAT: 2008-08-09, 13:49:39 | URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: