2008-08-24
 18:07:52

100års kalas på östermalm

Hej. Jag åkte med ändå till ferry eller vad han heter.. Jag tänkte inte på att ha fin kläder. Så kommer jag där till östermalm med en tshirt och jeans.. Alla var typ uppfixat rikt folk. Lite pinsamt. Men jag fick träffa en syssling, felix. Synd att två andra sysslingar hann gå. Fick träffa pappas kusiner och så också, det är ju trevligt.  VI var väl där i en timma och sen åkte vi för det var så trångt med mycket folk. Sen fick jag en cheeseburgare på mcdonalds eftersom jag var så hungrig.. På vägen hem sov jag.. Gud va skönt det är att sova i bilen, håller ni inte med? Sen så handlade mamma och pappa men jag sov bara.. Haha. Så nu kom vi hem. Ska hjälpa till med maten sen ska vi se film och sen vet jag inte. Martin åkte hem tidigt idag :( KOnstigt att vi kommer  ses i samma skola nästa gång vi ses.. På tisdag alltså. Men det ska bli kul :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: