2008-04-28
 21:28:00

Suck...

Är så jävla trött och ledsen nu. har pluggat hela dagen och är trött. Sen är jag ledsen över att jag vet vilka de anonyma dumma kommentarerna jag fick var från. Okej det var några månader sen men när det är några nära vänner så blir man ju skit ledsen. Och sen är jag ledsen och besviken över en annan sak över en person men det är alledes för privat att dra upp...

Jag är sådär jobbigt ledsen ikväll. Allt känns bara bajs. Har så höga krav med uppsatser osv nu när det bara är en månad kvar. Känner mig så pressad. Sen känns allt så fel med vänner och skit. Inte kul..

Men det som håller mig uppe är martin och sommaren. Tack vare att sommaren är nära med massa kul och att martin finns där, håller jag mig uppe så jag inte sjunker ner i en depretion.


Anonym

vad för kommentarer :/ ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: