2008-04-01
 19:24:06

Martin

Blir så himla stolt över honom. Var nyss inne på hans sida och kollade på några nya. Han är så duktig, om jag vann en systemkamera eller dyligt hade jag lätt gett den till honom i present. Efter alls han gett mig så är han värd det. jag skulle verkligen vilja ge honom en systemkamera i present så han kan fota finare bilder men jag har inet så mycket pengar tyvärr!

Bilden nedanför är kyrkan vid farmor och farfar (jag döptes där) den är typ nordens näst största kryka eller något. Korset har pappas kompis varit uppe och putsat på och hela korset är 15 meter högt... Tänk att stå där uppe....

image111


Älsklingen

Tack Älskling!Du är så underbart snäll



PUBLICERAT: 2008-04-02, 02:41:10 | URL: http://www.allfoto.dinstudio.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: