2008-04-06
 16:11:33

6 april

image114
Hej. I fredags var jag ju hos anna på tjejmiddag. Det var jätte trevligt och mysigt men jag hade glömt att köpa något :( Men vi pratade jätte mycket och åt massa gott och sov över där alla förutom Jenny. Jätte skönt att vara med varandra utanför skolan också. Dagen efter så hämta mamma och martin mig och vi handlade och annat. Nyss åkte han hem :( Jag försökte vara så söt som möjligt så han skulle stanna, men han har lärt sig att övervinna det nu haha. själv har jag inget att plugga nu :) Skönt. Ska lämna in bild och kemi uppsats imorgon som blev jätte långt ju.. Hahah tror jag gör för långa uppsatser ibland..

Anna den skitungen har lagt ut en as oseriös ful bild på oss ( men söt är hon såklart) haha så jag ska hämnas sen ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: