2008-04-04
 12:42:24

4 april

hej allihopa

Som alla nior vet har det varit naionella i engelska idag. Skriv vart bra. Men hörförståelsen, helt åt helvete. Sen fick vi tillbaka våra svenska uppsatser. MIn lärare lämnade min till mig för ingen skulle se. Skrev ganska privat. Hon svarade tillbaka jätte långt att det var fint att jag ville skriva av mig till henne osv. Den handlade om mitt liv inom kompiskretsen som har varit väldigt vågigt och andra saker som grupptryck och sånt. FIck VG + som är jävligt irreterande för jag vill ju ha MVG såklart.. Har ju MVG i sv och vill inte sänka. Men sen hade vi kort musik eftersom hela tiden hade gått över typ. Vi tjejer ska spela in två låtar på våran klass skiva.

Ikväll blir det tjejmiddag hos anna som har fyllt år. Ska skjusa agnes dit på mopeden och åka med jenny också. Sju ska vi åka. Där ska vi välja typ låtar och äta massa tacos tårta osv. Och så ska vi hoppas jag kolla på benjamin :D Haha Det ska bli kul, n'ästan alla ska sova kvar tror jag :) Vet inte vad jag ska göra nu.. :/ Martin kommer ju inte.. KOmmer ha bajs tråkigt i 6 timmar..

Våran hund Nikita kommer hem idag, efter 3-4 månader. Ska bli kul att se hur glad hon kommer vara. Och wilma våran andra hund kommer skälla ut henne för att hon bara åkte haha... Ska spela in :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: