2008-04-30
 15:37:04

30 april

Kom precis hem ifrån att ha varit och handlat med mina päron och martin. Haha på lidl fick jag en flört av två telenor killar. haha. Sen så handla vi massa godis för imorgon ska vi till borlänge. Vi åker inte idag för mamma är inte frisk. Men i skolan idag så sög det. Först eget arbete och lite engelska, skit tråkigt. Sen hade vi nv och amtte utan lärare så vi gjorde nada. Så frågade vi våran mentor om vi skulle få gå hem. Men hon sa nej, då skrev vi argument varför vi skulle få åka hem, så fick vi det. Då tog vi mopederna till jessica och hämta pengar sen till centrum. Där köpte vi glass sen åkte vi till jessica igen och åt upp det. Jag fick se jessicas lillasyster för första gången, jätte söt! Efter det åkte vi tillbaka till skolan. Där hade vi nån jävla cp tipsrunda som sög. Sen fick vi vänta på resultat och skit. Helt onödig dag helt enkelt! Sen åkte jag och min lillebror hem. Då mötte vi martin på väg hem som cyklade. Han sov här inatt som sagt och han ville möta oss. Sen åkte vi och handlade. Men nu ska jag göra något vettigt, typ packa. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: