2008-04-29
 13:00:02

29 april

Jaha då har man magkatarr eller något. Imorse gick jag upp och åt och sen åkte jag till skolan och väl där fick jag jätte ont i magen vid tarmarna, övre magen alltså. Sen försökte jag hålla ut och strunta i det. Men så gick lektionerna och jag fick reda på lite slutbetyg som MVG i hk geografi svenska och VG i historia. Men sen skulle vi flytta bak idrotten och sluta mycket tidigare för det var ingen matte men först hade vi lunch och jag åt lite men det smaka piss. Sen så åkte jag hem och sket i idrotten för jag har haft så ont. Sen nu kollade jag när jag kom hem och jag är svullen där jag har jätte ont. Det kan vara magkatarr för jag är stressad och när man har magkatarr svullnar man upp och har ont och andra sympomer som jag har.... Imorgon är det halvstudie dag.. Myass. Går bara 1 timma kortare.. Men jag måste nog gå tidigare om vi åker till Borlänge så det är lugnt. PLus att moshen e sjuk så om han är det imorgon får vi rast på typ 3 timmar.. ORka vara i skolan och ha typ 2 timmar med eget arbete och engelska och sen ingenting.. Annars idag fick jag reda på att det blir ingen bal utan avslutnings middag med tre rätters middag i skolans matsal sen är det "disco" i rytmiksalen. Nej tack. Middag klarar jag fint med mina kompisar men förlåt alla nior nu men jag tycker vi nior i skolan är skit tråkiga. Så något disco efter det? Knappast....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: