2008-04-28
 13:02:15

28 april

Hej. Idag är jag hemma för jag mådde skit imorse, vill inte gå in på detaljer haha men det var inte så kul. Men jag slipper inte plugga för det. Nej nu ska det skrivas uppsatser. Jag kom på att jag bara har 1,5 skoldagar kvar för vi åker till borlägne på onsdag och då måste jag sluta tidigare. Men som sagt så är dt mycket att plugga så det kan jag inte fly från. Igår när ajg kom hem kunde inte min mamma och min lillebror prata så mycket för de har fått det min pappa och jag haft. Det är nått virus som det itne går att bota typ. Så vi kommer nog smitta varandra fram och tillbaka. Jag har lovat att lägga in bröllopsbilder och det går såklart inte för blogg.se är så jävla....
kolla på annamarkus.blogg.se sålänge där de har lagt ut lite bilder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: