2008-04-24
 12:52:36

24 april

Hej. onödig dag igen :p förutom nationella dårå. Det var mycket lättare än vad jag trodde. Oroat mig i onödan :) Men sen skulle vi ut och gå, men vi gick hem till agnes och åt och kollade på sex and the city. Det var ganska lånmg rast för vi hade också lunch. Sen gick vi tillbaka då fick vi åka hem och plugga. Så igentligen kunde man ju åkt hem klockan tio. Jaja, det gör inget. Var mysigt hos agnes :) Nu ska jag nog plugga. Har två uppsatser att göra som jag vill vara klar med så fort som möjligt. Senare idag kanske martin kommer, får se. Imorgon ska jag till honom men först till täby och köpa klänningen från gina tricot. Den ska jag nog ha på bröllopet som är på lördag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: