2008-04-23
 17:33:20

23 april

Hej. Dagen har varit jäävligt onödig. Först hade vi eget arbete, onödigt. sen hade vi engelska, fick tillbaka so arbete (MVG) :D Sen hade vi två timmars matte (onödigt) Sen hade vi håltimma två timmar (onödigt) sen kom vi tillbaka och hade ingen spanska (onödigt) haha.. Men på håltimmen var vi hos agnes och solade och hade mysigt. Eftersom vi inte hade spanska så drog jag och linnea till anna där anna markus och martin var :) Vi tog en prommis och köpte glass. Sen gick vi runt lite. Sen vilade vi oss på deras terass och sen åkte vi runt med mopederna. När jag skulle hem så åkte jag och martin med mopeden till åkers runö så han gav mig sällskap en bit iallafall. Nutten vill komma hit men han har massa att göra. Jag med, plugga matte, men jag orkar inte. Vill leka i photoshop (A) Men vi höreeeeeeeeees!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: