2008-04-22
 11:09:00

22 april

Hej.
Håller på att ändra mina gymnasieval som man kan göra nu fram till den 11 maj. Självklart ändrar jag till Täby enskilda först, eller ja kan ta de i ordning: Enskilda, Cyber, Enskilda, Cyber, Jensen, Tibble... Som ni ser är det ganska många men jag vill bara igentligen komma in på enskilda.

Idag är jag hemma ifrån skolan. Har som sagt varit förkyld i över två veckor och idag har jag sjukt ont i halsen.. Plus att jag har varit så stressad pga olika saker.  Jätte fint väder idag men tyvärr ska jag skriva uppsatser, plugga matte och städa rummet. Så jag kan nog inte vistas så mycket ute idag tråkigt nog. Men om jag inte är frisk om några dagar tror jag vi åker till lättakuten.. Få nån medicin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: