2008-04-21
 16:47:39

21 april

Hej allesammans. Förlåt att jag inte bloggat men har varit med martin och har inte orkat.

Hos Johanna i lördags var det jätte mysigt. Jag kom först dit, Martin skjusade mig på mopeden. Hon och jag bestämde att vi skulle grilla spett. Så när tjejerna kom tog vi mopederna till centrum och handlade massa mat. Men grillningen.... Det vart inte så bra haha. Men det gick att äta och blev gott tillslut. Sen satt vi och prata på länge sen fixade jag ps cs2 till johannas data som tog bajslång tid. Krånglade och sånt. Sen så prata vi mer och mer och sen kom martin och markus =) Vi grillade mashmellows eller hur det stavas. Sen åkte martin och ajg till mig och somnade direkt. På söndagen så åkte vi till Rampen. Nämligen så har min pappa och lillebror haft möte med kommunen om att rusta upp den. Det har en gång vart sveriges största ramp eller hur det var. Men så i Söndags iallafall så snackade de med massa killar där om vad man skulle kunna göra och så. På lördag ska de fixa och rusta. Men då är jag på bröllop! Martins storebror :) På kvällen såg vi på tv och gick sen och la oss..

Imorse så råkade jag inte väcka martin tritkigt ordentligt när hans väckarklocka ringde, så han vaknade lite försent, men han stannade ändå hemma för jag har smittat honom, har ju varit förkyld i 2 veckor. Sen smsa han när jag var i skolan att han har fått brev om lumpen. Tydligen har det infört någoting om att de som är duktiga nog måste göra hela lumpen och inte bara mönstringen. Panik..... 1 år :( Men de löser sig nog..  Först hade vi bild där jag målar mona lisa. Sjukt svårt. Speciellt med målarfärg. VI åkte lite tidigare för vi skulle på simning med klassen. Där så skulle vi trampa vatten ett tag och lite annat. Sen skulle man vara två & två och först simma med en livboj sen med en docka som vägde 70 kg. Det var sjukt svårt men jag fick vg. För attj ag höll dockan lite under vattnet.. Men orka hålla upp 70 kg över sig,.. Sen så åkte jag anna linnea dennis och mattias och käka pizza. Så vi kom väldigt mycket försent.. jaja. Men så hade vi lite spanska och fick sluta tidigt på svenskan. Skönt. Då åkte jag till mammas jobb städade. Sen åkte jag och min käre moped hem. Nu ska jag snart äta och plugga =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: