2008-04-02
 15:50:20

2 april

Hej alla glada människor

Idag var jag såklart i skolan. Vi hade en vikarie i biologin och vi snackade om hjärnan, tycker det är väldigt intressant med sånt, sen hade vi matte som inte blev så seriöst. Fan va snackig våran klass har blivit... sen hade vi so där vi börja med geografi. Skulle vara grupp med max 3st. Agnes jag och Linnea är i en grupp. Vi ska skriva om typ bromskloss i ekonomin. Typ fattigdomen att den inte bli bättre. Antingen skulle vi göra muntlig redovisning eller skriftlig. Agnes ville muntlig men inte jag och linnea. Hoppas det blir bra, vill självklart höja till mvg för jag har vg nu. Men jag litar på Agnes och Linnea så vi får ett bra grupparbete :)

Martin har börjat blogga på sin hemsida. Haha inte riktigt hans grej, vet inte hur länge han kommer stå ut. Men redan har han skrivit fyra inlägg.. Han frågade om vi skulle göra en blogg tillsammans igår, så frågade jag om han skulle skriva då. Så sa han typ nej.. Haha vitsen med en blogg tillsammans om båda inte skriver :) ?
Han ska snart göra ny header till mig. Ska bli lite ljusare och så. Trött på grått.....

Bloggar mer senare :)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: