2008-04-19
 11:30:04

19 april

hej! Igår åkte martin och jag till anna och markus med mopeden. Där så gick vi ut med fredd och lekte. Sen tvätta vi våran moped med högtryckstvätt för det var så skitig. Sen pillade martin lite för att den skulle gå bättre. Sen när vi skulle köra till Willys gick den hur segt som helst. Så vi åkte hem tråkigt nog, för vi orkade inte åka i 40 fram och tillbaka igen. Väl hemma så kollade på på tv och myste med familjen.

Idag så ska jag till Johanna eftersom hon har fyllt år. Vi tjejer ska äta och de andra sova kvar. Jag ska inteför jag lovade martin att sova här med honom. Snart ska jag gå ut med hundarna, för alla andra är borta. Martin står och pillar med mopeden. Jaaaa... Ha en bra lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: