2008-04-17
 14:46:19

17 april

Hej. Idag får man se om man blir behörig eller reserv på gymnasiumen man valt. Jag är behörig på allt. Faktiskt mycket över median på alla förutom en såklart. Just enskilda som jag vill gå mest. Och de har bara 23 platser.. Jippi.... Men den median kommer jag komma över efter slutbetyget eftersom jag vet att jag höjer mig i mycket. Så jag vill värken vara positiv eller negativ till det här.

I skolan så hade vi vikare igen i spanskan, igår hade vi en jätte bra vikare, men idag var det en annan som BARA snacka spanska.. Vi sa typ... mmmmmm jaha.... Sen hade vi hemkunskap och jag fick äta :) Två rätter också. Sen orkade vi inte äta på lunchen så anna linnea och jag gick till kuratorn.. Eller ja. Vi satt utanför hahhaa. Sen kom Agnes Johanna och Jenny och vi battlade.. Haha.. Alltid lika pinsamma :) Men det är bara kul. Sen så fick vi komma in till vår käre Jessica! Haha... Ja vi lekte med leksaker och annat. Vi fick veta att vi är speciella för henne :D haha.. Bara vi!

Sen så hade vi bajs matte och bajs nv. Sen fick vi gå hem =) Kort dag. Vi fick en lapp om 10 års jubileum skolan ska ha för att locka folk till skolan. Det ska spelas musik och sketcher och sånt. Då fick man pricka i om man ville vara med på skådespeleri. Haha anna och jag ska vara häst :D ! Det ska spelas upp för föräldrar syskon skolan alla 5or i åkersberga och annat. Gnäggg..

Snart kommer martin och markus. De ska hämta mopeden och åka till anna och fixa markus moped sen kommer martin hit igen. Då ska vi tvätta den och sen kanske gå på ki-box. Han har fått ont i foten igen :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: