2008-04-11
 13:31:55

11 april

Igår när jag kom hem sov jag ju i timmar och tog magnisyl så senare mådde jag betydligt bättre. Jag åkte till agnes och vi var jätte duktiga med vårat grupparbete. Sen ringde Martin och sa att han var hemma hos mig. trodde ha  skulle komma en timma senare. Men han  lagade våran data det snillet. Men det behövdes delar så efter mamma kommit hem åkte vi till arninge. Där kööpte jag också ett par ballerina skor :) Sen hade jag och martin det mysigt resten av kvällen.

image115Ni som läser annas blogg också, vet att hon satt i massagestolen :) men nu var det min tur. är alltså hos Linnea. Jag Anna och Linnea bestämde oss för att vara idag eftersom Martin och markus ska vara med kompisar. Men vi ska iallafall ha mysigt och kul :) Imorgon träffar jag ju iallafall martin igen =) Världens bästa pojkvän



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: