2008-04-10
 11:12:56

10 april

Har jag sagt att martin och jag räknade fel förra månaden? Vi trodde vi firade 1 år och 6 månader då.. Men det gör vi idag.. Pinsamt, haha...

Kom för nån halvtimma sen hem. Var i skolan hade lite spanska sen plojfoto. Det var kul, ska visa hur det blev sen. Men sen började jag må jätte illa och kände osm jag hade feber. Jag hade ont i huvudet och halsen igår men jag försökte tänka bort det och låsas som det inte var så för att känna mig frisk. Men det kanske man inte alltid ska göra... Så nu har jag extremt ont i halsen och huvudet. Men jag måste åka till Agnes sen för göra klart vårat grupparbete. Jag har just renskrivit min uppsats som blev riktigt bra. MVG.......... Sen kommer martin.. Mysigt :) Då får han pyssla om mig. visst är det underbart när man har en som gör det :)

Hörs kanske senare, ha de bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: