2008-04-01
 17:10:42

1 april

Nån som hört något roligt april skämt idag? Inte jag iallafall. Vet man att det är första april så kan man inte lita på någon..

Så .. vad har hänt de här dagarna då blogg.se har varit nere..? Våren har kommit :) Lovet har tagit slut..

Nån natt här i helgen låg martin och jag och försökte sova.. Så tänkte jag: ska jag säga det eller itne.. och tänkte så ett tag. sen sa jag: vad tänker du på. så sa han: tänkte precis säga det, låg och grubblade om jag skulle säga eller inte. Ja det där lät rätt konstigt, men vi tänkte likadant lika länge :) E inte det något tecken? haha..

Idag iallafall så gjorde anna och jag prov som de andra hade gjort. Det gick sådär. Vill ha mvg men jag e osäker. Mitt MVG svar var så himla babbligt och konstigt :/ Vi får se.. Annars har dagen varit konstig. Vi har ju flyttat in i skolan igen och sk¨åpen står annorlunda och så.. Ändå fast vi har lov ser hela våran klass död ut på lektionerna. Inte fokuserade alls. Två månader kvar tills grundskolan är slut. Då kan vi pusta ut :) Två månader känns lite men om jag säger typ 50 skoldagar utan lov så låter det jävligt mycket.

Juste haha, skolsyster ringde mamma idag. Det var något lärare som hade sagt att jag var borta mycket innan påsklovet. Saken är den är att jag var borta mycket årkurserna innan. Nu denna termin har jag varit med mycket mer. Skolsyster sa "han" och den enda manliga lärare jag har är moshen. Jag har ju varit hemma mycket för det har varit som jag behövt det. Som att någon dag måste jag vila ut. Kan inte förklara. Det har blivit en vana. Men nu när det är två månader kvar så ska jag försöka vara med så mycket jag bara kan för bra betyg.

Nu ska jag äta. På fredag kommer Nikita :) Och då ska anna ha tjej middag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: