2007-09-10
 18:02:15

Ajaj

Fick just reda på att två av mina kompisar hade vurpat med mopeden idag. Usch. Ja nu har det ju regnat mycket idag så det e väl sånt som händer. Det gick någolunda bra med båda, som tur är!

Igår var jag och kollade på deal or no deal. Det var en sex timmars lång inspelning, PUST. Ont i nacken och axlarna. Men vi fick godis glass dricka och smörgåsar. Så det var ju ganska skönt. När vi satt längst upp så ändrade dom ju purbliken lite så fick anna pontus och mamma gå ner. Anna min syster har gigantiskt höga skor så Martin timell sa: Jävlar vilka skor. Och massa annat. Stakars anna, inför 300 personer. Jag skulle dö av skamm. Men han sa att han tyckte att det var ballt att hon hade sånna. Efter inspelningen så sa dom att vi var den bästa prubliken dom hade haft :D Efter, Skulle jag gå ner för trappan, jag höll på att trilla av. Det var ju döhett att sitta längst uppe. Fasten jag drack mycket. När vi kom hem hade jag världens jävla huvudvärk.

När jag vaknade imorse så mådde jag inte heller bra. Mamma och johan mådde också dåligt. Kanske någon förkylning eller så på gång i familjen. Men iallafall så idag kom Martin, vi har varit tillsammans i 11 månader idag. Vi hann inte göra så mycket. Men mysigt var det iallafall.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: