2007-09-19
 15:52:02

----

Tjena. Jag skrev förut ett långt blogginlägg, men såklart sumpade jag det så vips var det ute i cybervärlden.. 

Lite nytt:

Jag har börjar med rosenrot. Det är en tablett man tar en gång om dagen. Som är bra för, huvudvärk, pms, humörsvängningar, koncentration och mycket mer. Inga biverkningar. Söker ni på google om det så finns det många som provat och som är jätte nöjda! Jag tog min andra idag. 

I övermorgon får jag och Martin hem vår helt nya moped. Skit glad. Då slipper man hela tiden fråga mamma eller Johanna om man får skjus. Det är så pinsamt och jobbigt att fråga hela tiden. Det blir en TMS VIA 25km/h men vi ska ta bort strypningen så går den som en eu-moped.
image19
Igår började DH igen! Jag Agnes och J-gänget träffades på treve och åkte moped tillsammans till Anna på Österskär. Där tittade vi på idol och DH såklart! Det är alltid lika kul,mysigt och trevligt!!

Igår klev jag in i duschen, jag kände något oerhört ont på tån. Jag tittade ner och där satt värsta getingen på min tå. Jag skakade av den och så åkte den ner i avloppet. Jag bara skrek :P Sen hade jag ont i hela kvällen. På natten vaknade jag och det kliade som fan. När jag vaknade hade min fot svullnat. Men så åkte jag med Johanna till skolan. Agnes och jag gick lite senare till skolsyster. Hon är jätte trevlig! Så tittade hon och foten hade blivit jätte röd och stram. Jag kunde inte röra tårna. Så hon ringde sjukhuset för att be om råd. Då ville dom ha dit mig så skulle jag åka dit klockan kvart över ett.. Så tog hon massa bandage runt foten så min fot såg jättestor ut. Men sen skjusade Agnes mig till sjukhuset och vi gick in och anmälde oss i repetionen och hon sa att läkaren skulle vara försenad. Sen kom mamma för att hon hade tid. Sen fick vi gå in och han sa att det inte var någon allargisk reaktion men att det var giftet som hade orsakat det. Så sa han att jag inte skulle gå så mycket och ta det lugnt. Han tog bort bandaget och sa att det inte behövdes och sen hade jag jätte ont i foten. Det har jag nu med. Tån är helt varig.. USCH!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: