2007-10-22
 17:23:28

Nego och posetiv

Såg en annan blogg där man sätter ut en lista på sina 10 negativa sidor. Så här är min:

1 Lätt avensjuk
2 Stör mig lätt på personer
3 Gillar att prata skit
4 Hatar mitt utseende
5 För negativ
6 Tycker inte om så mycket maträtter
7 Humörsvägningarna
8 Slarvig (Var väldigt duktig förr men inte längre)
9 Uselt minne
10 Sitter för mycket vid datorn

Men för att känna mig lite bättre gör jag en posetiv också!

1 Omtänksam
2 Hjälper oftast till
3 Kan få andra att skratta
4 Bra på att ge komplimanger
5 Kan vara riktigt duktig i skolan
6 Gör oftast mitt allra mesta
7 Får alltid fram vad jag tycker
8 Vet vad jag vill
9 Social
10 Utåtriktad

Allt kanske inte alla håller med om, men det här är vad JAG tycker.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: