2007-05-25
 12:38:27

tog av ag'Jag gillar också att fylla i listor :)


Brukar du komma i tid:
Försöker och lyckas bra
Vad hade du i din mun senast: Macka (:
När mår du bra: När jag myser med Martin.
När blev du fotad senast: Igår, av martin.
Hur känner du dig nu: Lite stressad.
Kan du laga mat:  Haha aldrig 
Vad pluggar du: Läxor och prov.
Vad tycker du om fötter: Ingenting!
Är du smart: Kan hända!
Vad har du på dig: vit 3/4 tröja med en grön t-shirt mjukis byxor trosor strumpor och bh.
Är du aktiv i skolan: Jag gör så gott jag kan. 
Vad saknar du: Martin..
När och varför grät du senast: Det minns jag inte.
Var det pinsamt att svara på det:Nej, eftersom jag itne kommer ihåg.
Hade du en bra kväll igår: Absolut
Din favoritdryck på morgonen: äppeljuice
Vad ska du göra i sommar: Danmark, Borlänge, Martins land, sola och bada
Är du nöjd med ditt liv: Lite kan ändras men annars toppenbra
Vad vill du jobba som: Ingen aning!
Har du tråkigt just nu: Lite..
Vad gör livet värt att leva: Min älskling
Vad i livet ångrar du: Det är hemligt.
Är du musikalisk: hahha noway.
Vad lyssnar du på för musik: Allt förut typ punk hårdrock och klassiskt och blabla
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Liten och jobbig
Är du bortskämd: Ibland händer det.
Är du trött: Nu ? eller vad?
Vad gör du imorgon: Är på martins land.


Din första
Operation Halsmandlar och polyperna på samma gång.
Första piercingen Har inte och planerar inte.
Första bästa vän fan de minns jag inte.
Första priset Dåligt minne här också.
Första sporten du började på Street Dance
Första husdjuret Skölpaddor tror jag.
Första semestern Typ Kreta.
Första konserten Tror det var Avril Lavinge.
Första kärleken Dagis.

Favoriter:
Filmer Not another teen movie(?)
Tvprogram D.H Topmodel
Musik Inget speciellt 
Drink Det kan jag inte svara på.
Kroppsdel (på kille) Ögon händer hår längd.
Sport Fotboll.
Plagg Jeans och tröja.
Skola Åkerstorp.
Bok Hatar böcker.

Just nu:
Äter du ingenting
Dricker du Inget.
Ska du Packa klart.
Lyssnar du på Inget, bläddra igenom
Väntar du på
att åka
Tittar du på datorskärmen
Har på du på dig det svarade jag på däruppe

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon Ögon
Kramar eller kyssar Kyssar
Kortare eller längre Längre
Snygg mage eller snygga armar Båda lika mycket!
Busig eller lydig busig!

Har du någonsin:
Kysst en främling Ja
Druckit bubblor Ja
Brutit ett ben Nej
Rymt hemifrån Ja
Röntgats Ja
Krossat någons hjärta Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig) Ja
Gråtit när någon dött Ja

Tror du på:
Gud Tveksamt
Mirakel Ja
Aliens Nej
Magi Ja
Himlen Nje
Tomten Nej
Sex på första träffen Ja
Kyssas på första träffen Ja
Änglar Nej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: