2007-05-03
 19:40:41

Mitt liv kort och gott.

Jag har enstaka problem, kan man säga. Extrema hurmörsvägningar, ena stunden skrattar jag åt allt, andra stunden storbölar jag för inget. Vilket går ut över min pojkvän Martin. Honom börja jag prata med för 3 år sen. Vi träffades för 7 månader sen då vi blev tillsammans. Har inte mycket att säga mer om det. Jag har redan skrivit så jädra mycket texterom min kärlek till honom, Jag tror nog att dom flesta vet vid det här lagret att han e jätte underbar. Mina föräldrar älskar honom. Och det e jätte skönt, Min lillebror Johan ser väldigt mycket upp till honom märker man. För martin kan typ allt och alla tycker om honom. Nog med det. Jag går i 8an, och under hela min skolgång har jag varit sjuk tusen gånger. Jag har varit på massa tester varför. Hade stora polyper och halsmandlar. Dom opererade jag bort. Sen hade jag dåligt med något. Vet inte vad. Förra sommaren fick jag epelepsi, tre gånger. Åkte ambulans två av dom. Det var inte kul kan jag säga. Att få ett epelepsi anfall och vakna känns som att man sprungit ett maratonrejs sägs det. Och det gör det, tror jag, har ju aldrig sprungit något såklart. Hm, va kan man säga mer. Jag föddes i Vallentuna, Flyddade två år senare hit, till bajs åkersberga. Har tre syskon två från olika föräldrar och min lillebror från samma. Har gått i tre olika skolor. Nej det här är inge intressant.. ÄÄ.. På min fritid så sitter jag vid datan (Nööörd) Tittar på tv, ibland int elika mycket som förut. När jag orkar går jag ut med våra två caviler king charlies spaniel hundar, Nikita och Wilma.. på helgerna är jag med Martin såklart. Fan va muppig jag låter nualltså, som en tio åring som skriver ett brev till en nybliven kompis, men whatever. Jag skriver det här för att jag tycker detär kul. Någon kanske tycker att det är intressant! Nej nu pallar jag fan inte skriva mer. Jag har bloggat mycket i mitt liv, Det är kul. Men vissa stunder orkar man bara inte. För mig kommer och går bloggen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: