2007-05-09
 11:49:44

Foodcourt, mm

Jag praoar på foodcourt i täby. Praoen började i onsdags. När vi kom dit så kom två andra kilar dit (Nördar) som också skulle praoa där, senare kom det två till.. Så sa Angelica (typ chef) att det hade nog blivit missförstånd. Så bestämde vi att den veckan jobbade Jag Josefin Johanna och Jessica 10-15 och dom 15-19. Dagen började och vi fick våra jobbar tröjor.. Svarta pike. Först ställde vi upp alla jävla massa stolar :O Vi fick hämta varor, lära oss att göra hamburgare och Nacho De Lux m.m Men den dagen gjorde vi mest annat. Jag fick göra massa sallad, MASSA. Och så fick vi städa och diska, URCH vad äckligt det är. Dom som jobbade där svärde ganska mycket. En tjej sa fitta hela tiden :O Vi fick nog inte ta med oss tröjorna hem, men vi ville tvätta dom fast det fanns tvättmaskin och torktumlare där. Jag hade ingen väska och fick bära tröjan. När vi hade klivit av tåget så hade jag den inte. Såklart hade jag glömt den. Vi väntade på att tåget skulle komma tillbaka från österskär. Och när den kom hoppade jag på för att kolla. Den var inte där. Så tänkte jag att vi kanske satt i andra vagnen, Så jag hoppade in där. Och den började tåget gå.. Fy vilket panik jag fick. Tröjan låg itne där heller. På åkersrunö bytte jag till tåget tillbaka. Jag hade ångest hela dagen. Jag var hemma dagen efter för att jag hade så ont i magen. När jag kom tillbaka i fredags så hade dom snott en tröja till mig. Den dagen gjorde vi massa hamburgare och annat. Det var as kul.

Sen var jag med martin självklart.. Sen sov han hos mig och på lördagen gjorde vi väl lite olika. Sen på söndagsmorgonen gick vi upp tidigt. För att åka till gröna lund, Mamma Pappa Johan Martin och Jag. Vi kom dit kvart i 10. Det var insläpp 10-12 bara för dom med speciell sak från friskis och svettis. Mamma jobbar där. Sen kom Anna Pontus Diddi och Linda. Vi gick in och jag rusade till kvasten innan det blev massa kö. Jag Martin Mamma och Anna åkte den. Det var fett rolig men alledes för jäkla kort. först åkte vi saker med mamma för att dom skulle hem klockan ett. Johan och pappa gick runt själva. Dom vann en stor chokladask. Jag ville åka katapulten men ingen ville åka med mig :( Vi åkte allt förutom grejerna för småbarn och inte frittfall och inte tilt. Aldrig mer asså.. Vi åt mackor sockervadd vattenmelonremsa choklad och så. Snacka att man mådde illa. Vi åkte hem tre för vi var så åk sjuka.. Sen sov Martin hos mig.

I måndags började jag tre , vi fick städa massor för dom skulle ha några som skulle ta prover och sånt dagen efter. Det var rätt trist. Men vi fick göra x Antal hamburgare också :)  Efter åkte jag till Martin. Kom hem klockan elva. Igår, hände det inge speciellt..Just nu sitter jag här i trosor och tröja.. Ska nog fixa mig.. Men har inte bråttom. Fan va skönt det är med sovmorgon alltså.. :) men jag blir så hilma grinig av att jobba såhär på dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: