2007-06-14
 16:04:32

Yepyep

Hejsan hejsan...

Igår så sov jag hos Martin. Han försökte vara tyst för han skulle upp tidigare än mig. Men nejnej det kunde han värkligen inte. Jag vaknade hela tiden. Till sist när han skulle gå kunde jag inte somna om -.- Så jag gick upp och satte mig vid hans dator. Sen fixade jag mig och åt osv. Sen kom jag på ur bråttom jag hade till tåget. Så jag kutade ner. Sen skulle jag ringa Agnes och fråga vilken vagn dom satt på. Då sa hon att dom skulle ta nästa tåg. Då ville jag gå tillbaka men jag kom på att jag hade lagt ner nyklarna i brevinkastet. Men iaf så väntade jag sen kom tåget där min käre klass satt. Sen i östra väntade vi typ 20 min på bussen, när vi väl kom på med typ två andra klasser så bad han alla gå av och åkte iväg. Sen väntade vi typ 20 min till och sen hoppade vi på. Alla var på UTOM våra mentorer. Det hoppade på massa pensinärer i den smockfulla bussen och jag var skitsur. En tant ställde sig bredvid mig och va jöätte snäsig och ba, vi har stått här i en halv timma och väntat. Jag ville bara ge henen en smocka och putta ut henne. Sen stog hon och vingla fram och tillbaka med sin feta mage mot min arm och nynnade. BLÄÄÄ. Sen kom vi väl fram så fick vi vänta på våra mentorer. Sen gick vi in och det första vi åkte var popexpressen. Agnes och jag åkte tillsammans. Fyfan va vi var högljudda. Inte ovanligt iof. Hahahhaa! Sen gick vi in i Lustiga huset. Jag gillar den inte så himla mycket för man mår mest illa. Sen åkte vi kvasten. Den har jag åkt tidigare men första gången för dom andra. Den är tråkig.. Så kort och den går inge snabbt. Senare åkte vi extreme. Fan va rolig den var den här gången. Vi var upp&ner flera gånger. Sen så åkte vi flygande mattan flera gånger. Vi skrek som bara den. Hahah. Sen åt vi. Agnes och Linnea och jag gick och käkade pizza. Vi såg idol cicci och jag skulle säga till till Linnea. Smart som jag är säger jag det jätte högt och så står hon bakom mig. Äkta jag..? Sen åkte vi allt möjligt. Dom stannade kvar och det villej ag också men jg hade lovat att vara med Martin så jag åkte hem klockan sex. Han mötte mig vid östra och vi tog buss till oxentiernas.. Sen sov han hos mig.

Klockan åtta gick jag upp och hämnades. Han fick inte sova så mycket. haha. Sen cyklade jag i det kalla vädret till skolan. Vi samlades i klassrummet sen var Hasse där och berätta att han skulle sluta. Fan va ledsen jag blev. Han var skitbra ju ;/ Sen gick alla ut och lyssnade på uppträdande. LÅÅÅNGTRÅKIGT. Och så börjadde det regna. Toppen.. Fast vissa var riktigt bra och det var kul. Sen gick vi in och fick våra betyg. Jag hade sagt att jag skulel kolla där. Men jag kunde inte låta bli. Så tittade jag lite lätt. Sen sa jag hejdå till alla lärare och sen sa jag hejdå till Hasse och så började jag böla ;/ Det vart ingen besvikelse som jag trodde. Sen cyklade jag hem i regnet och öppnade och kollade nogrant på mina betyg. 3 G och 10 VG. Bättre en förra terminen och jag ska jobba upp så jag får något MVG íaf. Sen kom Jessica och hämtade mig på sin moped sen så åkte vi till treve. Så gick jag in där Jenny Johanna Josefin och Linnea var. Vi handlade tårtingridienser. Sen åkte vi vidare till Linnea och gjorde våran jätte fina jordgubbstårta. Trevligt ;) Sen åt vi den mäktiga och pratade ganska länge. Sen skjusade johanna mig hem. Nu sitter jag här och väntar på min lilla pojke Martin.. Han ska sova här och imorgon har han sin avslutning. Vill vara där och se alla nior gråta och säga farväl. Vi får se hur det blir med det.

Pösss...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: