2007-06-27
 18:23:53

Wuhu

Vet ni vad (?) Martin kommer hem imorgon! Gud va lycklig jag är.

Igår vaknade jag väl runt halv elva. Jag gick upp då och duscha osv.. Sen så städade jag hallen vardagsrummet badrummet och köket. Jag gillar att städa ibland :) sen putsade jag massa fönster. Men inte så mycket. Sen satt jag lite vid datorn. Jag brukar spela spel på datorn när jagtröttnar på internet så jag spelade massa spel ifrån bigfishgames.com. Fast jag tycker bara sånt där man ska leta efter saker är kul. Men iallafall så försökte jag fördriva tiden åt att sitta här, titta på tv, fixa mig själv och städa. Dagen gick snabbt..

Idag har jag tittat på film med Johan och lagat pannkakor osv.. Mamma kommer snart hem med våran videokamera som vi skickade tillbaka för att den var sönder.. Och det var jag som hade råkat trycka in fel sladd i firewire uttaget så det hade gått sönder :$. Vi får se om den e fixad...

Som sagt kommer Martin hem imorgon och jag ska vara hos honom klockan sex. Bäst att han släpper väskorna när jag ser honom. Kommer bara vilja slänga mig i hans famn och pussa ner honom. Pirrar i magen nu när jag tänker på känslan hur känslorna kommer spröda då.

Imorse upptäckte jag att min parfym jag fått av cosmo var utspilold över trappen (fråga mig inte hur) och det var min favorit ;/ det är bara några droppar kvar. Den kostar typ 300-400 kr ny. Usch va ledsen jag va över det haha. Ändå fast jag har skitmånga andra parfymer.


Uppdaterat..

Hahha rolig lista:


Välj månaden (numret) du är född i:

1: Jag äter upp
2: Jag slår ihjäl
3: Jag älskar
4: Jag skjuter
5: Jag kramar
6: Jag knarkar med
7: Jag tänder på
8: Jag dansar naken med
9: Jag sjunger med
10: Jag fiser på
11: Jag förförs av
12: Jag har sex med


Välj datumet du är född på:

01: Din mamma
02: En hund
03: En neger
04: Michael Jackson
05: En bög
06: En hamburgare
07: Pippi Långstrump
08: En prostituerad
09: Karlsson på taket
10: En aidssmittad pundare
11: En pundare
12: Jultomten
13: En hivsmittad raggare
14: En hora
15: En banan
16: En hund
17: Britney Spears
18: En fet hagga
19: En fet man
20: En alkis
21: En hemlös man
22: Min man
23: Min mamma
24: En muffin
25: Min pappa
26: En häst
27: En fotboll
28: En häxa
29: Min farmor
30: Din pappa
31: Ett får


Välj färgen på tröjan/plagget du har på dig:

White: För att jag gillar det
Black: För att jag är så jävla snygg
Pink: För att det är tufft
Red: För att jag är skitful
Blue: För att jag är en transvestit
Purple: För att jag är homosexuell
Gray: För att jag är en pundare
Other: För att jag är lik Göran Persson
Green: För att jag är bra i sängen
Orange: För att jag brukar röka på
Turqoise: För att min mamma sa det
Brown: För att jag var tvungen
Shirtless: För att jag är kåt

Jag fick: Jag dansar naken med min farmor för att jag är bra i sängen... OKEEY normalt...

Pusshej


Jojjo

Jag fick: Jag kramar en hund för att jag är homosexuell ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: