2007-06-25
 14:03:34

Tror att jag är sjuk.

Ja haha, jag mår dåligt. Har as ont ihalsen och allmänt seg. Ska vara med Nelly klockan fem. Men vi får se. Känner mig jätte dålig :/

Juste. Martin ringde igår kväll efter han hade dykt. Han hade dykt hela dagen i en timma i varje korallrev dom var i. Tydligen var dom på en gigantisk båt med bara en mamma och hennes dotter. Och guess what ! Dom var också från Täby. Och så beröättade han att dottern var i hans ålder och att hans mamma tyckteatt hon var söt. Då vart jag skit avensjuk. Jag blir jätte lätt det... Men så frågade jag vad han menade med att jag skulle säga "skojar du med mig" när jag skulle träffa honom. Så sa jag att jag trodde han hade gjort nått med sitt utseende. Han ba: Neeej klart jag inte har. Det handlar om en sak. Eller flera.. Så antagligen har han köpt massa till mig. Nu är jag orolig över hans ekonomi att han kommer hamna i bak och kommer få jobba jätte mycket. Kollade på hans mobilräkning. Den låg på 650 kr. Ja han har ju fått mycket pengar av sin lön men det mesta har andvänds till en annan sak. Så puh. Jag vill inet vara ifrån honom någe mer så hoppas det löser sig med pengar. Det gör det säkert!

Har inte mycket att berätta nu när min vardag ser så tråkig ut utan Martin. Jag försöker sitta av min tid vid datorn. Fast tiden har gått sjukt snabbt! Det var nyss onsdag då man lämnade honom vid busshållplatsen känns det som. Men nej det är Måndag idag. Alltså har jag 3 dygn utan honom. Jag snackade med mamma igår om inte hon kunde åka och hätma do mvid arlanda på torsdag för dom annars skulle ta taxi. Då sa hon det e klart jag gör det! Men jag vet inte. Dom kanske hämtas av Johan eller Frida säkert. Men jag hoppas inte. För då får jag träffa honom redan när han är på arlanda :D. Åhh längtar!

Slänger in en bild på min helheta pojkvän. Från tre år tillbaka då allt började.

image14



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: