2007-06-20
 16:01:37

snyft

För en timma sen lämnade jag Martin vid busshållplatsen.. Klockan tre inatt åker han. Han kommer vara borta i 8a dygn i egypten. avis! Vi har aldrig varit borta så länge från varandra. Tro det eller ej..

Häromdan så var martin och jag och gjorde en grej. En hemlighet. Vi kunde uträtta det senare men kunde inte bärga oss. Jag är mycket nöjd :) Uuh. Senare så var vi hos honom och hans Mormor Syster Bror och hans son kom. Vi käkade jordgubbar med grädde och sockerkaka. Så lekte vi med Noel. Han har blivit mycket roligare nu. Nu när han skrattar och så :) jätte kul. Älskar bebisar. Det förstår man verkligen om nån går förbi med en söt unge.

Jag har inte mycket att säga eller berätta.. Min kusin e här. Men han är mest med Johan, för dom typ cyklar och skejtar. TRIST. Imorgon ska jag nog till täby och sen till Nelly. Hon jag Eve och Erica ska göra något. Var skiiiit länge sen. Det ska bli jätte kul. Vi var bästisar i mellanstadiet. Men nu snart ska jag hjälpte min morbror och hans fru att flytta ändå fast det är 15 till men jag vill se deras nya hus. Fast jag fattar inte varför jag följer med. Kommäer säkert suga. Nej nu blev jag osäker på om jag vill åka med.. Vi får se. Hahah. Orkar inte skriva mer. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: