2007-06-24
 16:17:00

Pest

Jag orkar inte skriva ett blogg inlägg.. Men jag gör det ändå!

Valborg ; Mamma pappa och jag åkte bil till Jocke och Jessica. Där så hjälpte dom till med allt osv. Sen åt vi och Niklas Adde och Johan kom. Sen gick Niklas Jag Johan ner i deras källare och spelade Buzz. Det var skoj. Sen så hade vi tipsrunda. Jag var med Niklas Johan Kerstin och Jocke.  Det var barn frågor och vuxen frågor. Vuxen frågorna var tex såhär: Vems pung väger mest 1. Jockes 2 Anders 3 ? En annan tex: Vem suger bäst: 1 Gen 2 Jessica 3 Lotta. Så dom trodde man var jätte snuskiga. Sen så gick vi ner och spelade igen. Sen ropade dom upp oss och femkampen skulle börja. Första var att man skulle kasta en stövel över ryggen. Alltså luta sig frammåt ta en stövel kasta den bakåt över ryggen och fram. Några lyckades. Alla ropade på johan att han skulel göra men han ville inte till slut kom den griniga ungen och kastade och den kom skit långt. Så vårat lag vann på den grenen. Nästa var grodspottning. Alla skulle få en godisgroda i munnen och spotta den så långt man bara kunde. Först började vi men jag var inte med. Man fick vara 4 i varje lag och vi var 5. ´Först skulel en i laget börja att sspotta den och nästa skulle ställa sig där den landade osv. Vårat lag vann på den med. Nästa gren var att dom vuuxna skulle ta en snaps och sen snurrafem varv runt en sak och sedan skjuta en boll mellan två träd. Det var skit kul att se :D typ alla trillade. Men vi barm snurrade bara runt 5 varv och sköt. Vårat lag vann igen :D. Sen skulle vi få tre bollar var och skjuta ner gose djur som satt lite här och där. Vårat lag vann tack vare mig för jag hade ner mest av alla. Efter alla var klara frågade pappa om jocke och han skulle pröva att skjuta ner ett speciellt gosedjur och båda missade .Så sa jag att jag ville pröva. Så hade jag ner den. Är jag bäst eller bäst? Sen gick vi ner och spelade igen. Alla ungar kastade runt jordnötsringarna, chipsen, nötterna och salta pinnarna. Så det var skit jobbigt och man fick dra putta och slita i dom. Sen fick vi se resultatet men innan fick vi facit på tipsrundan. Ena frågan var ju vems pung som var tyngst. Då menade ju dom där man hade sina pengar. Och andra var typ vem som hade mest koll på gummit. Där skulle som ta en kondom sätta den över huvudet och blåsa upp den med nästan tills den skulle sprängas. En annan var vem som hade stöst lunga eller vare var. Där skulle dom blåsa upp en ballong tills den skulle sprängas. En annan var: vem vågar mest. Då skulle dom klä av sina kläder och lägga ut dom och den som fick längst vann. Frågan med den som sög bäst var att dom skulle dricka upp ett glas snabbast. Det var nog alla.. Haha sen spelade vi igen. Sen ropade dom klockan 10 att vi skulle käka grillat xD. Sen åkte Kerstin johan jag och niklas hem. Vi tittade på Nilescity. Sen somnade vi.

Idag har jag varit i täby en snabbis och handlat jeans och åkt och handlat med mamma och pappa. Snart (hoppas jag) ska vi äta tacos. Är skit hungrig.

Saknar Martin fruktansvärt mycket. Igår ringde han och innan han skulle lägga på sa han: När du träffar mig kommer du säga (typ) skojar du med mig? ( jag tror han sa så). Sen sa han hejdå puss och bara la på. Efter det föröskte jag ringa honom men han svarade inte. Jag är orolig att han gjort nått med sitt utseende. Åh. Och han svarar inte nu heller. Men han skulle dyka idag. Imorgon skulle han se på pyramider och dagen efter det skulel dom ut i öknen. Dom badar och solar och äter på resturanger. Han är jätte brun tydligen. ÅÅH me want 2. Jag är en blekfis nu typ för jag bara suttit inne. Dötråkigt väder ju.

Puss (fatta att jag pallade skriva allt det där när jag inte ens hade något lust alls att skriva något)!

och nu lte senare ska jag vara sådär tråkig och fylla i en lista :D

PERSONLIGT:
Vad heter du:  Sara Angelica Elisabeth Larsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: I förnamn igentligen Angelica, Men jag såg dock ut som en Sara.
Vart bor du:  Hemma
Hur lång är du: Något runt 1.60
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt


KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: ingen :)
Vad använder du just nu för skor:  Antigen vita ballerina eller mina slitna nike
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Ingen aning
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Ingen månad e lik den andre
Vad har du för jeansstorlek: ingen aning :$ olika faktiskt
Vad har du för tröjstorlek: vet inte där heller. Jag tar det som ser ut att passa


SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Martin
Du gick på stan med: Minns inte :$
Du kramade: Pappa ?
Du pussade: Evelina
Du hade sex med: Martin, såklart
Som såg dig gråta: Tror det var pappa
Skällde på dig:  Mamma och pappa

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "jag älskar dig" och menat det: SJÄLVKLART
Bråkat med ditt husdjur: ´hahha nej man kan inte kalla det att bråka antar jag
Drömt något helt galet så har det hänt nästa dag: inte som jag kommer ihåg



STUFF:
Är du ensam nu: räknas det om man är ensam i ett rum men har sin mamma i rummet näst intill med dörren öppen?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vet faktiskt inte vad dom låtarna heter
Vill du gifta dig: Ja det är ganska viktigt
Vill du ha barn: Ja det är viktigt också



EXTRA STUFF:
Tar du droger: haha ja? (ironisk)
Vad är du mest rädd för: döden, framtiden
Vilka kläder sover du i: trosa och bh
Vart vill du gifta dig: Utomlands skulle vara coolt
Vem hatar du verkligen: spanska läraren..
Varit kär: måååånga
Kör du bil: räknas leksaksbil?
Har du ett jobb: So sad no
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland så
Är du ett hälsofreak: haha nej nej
Har du någon tatuering: nej och jag kommer nog inte vilja ha någon


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Ja, jag är allagisk.. Fast det var nog inte att gråta
Köpt någonting: Jeans cola och godis
Varit sjuk: Räknas ont i huvudet?
Sjungit: Jag sjunger så fort det är en bra låt
Sagt "jag älskar dig":  OFcourse
Velat säga till några att du älskar dom: nooe
Träffat någon ny : neee
Saknat någon: JAAAA!!!!
Kramat någon: Ja
Kysst någon: nopp

VILKEN:
Tidning läser du: Comso och aftonbladet
Buss åker du oftast: 623
Frisyr har du:  utsläppt/uppsatt
Dag fyller du år: 29 Augusti


SENASTE:
Film du såg: Vilda djur
Sak du stal: Godis (av min morbror)
Mat du åt: TACO :)
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig tror jag



Senaste missen:
Minns inte
Senaste kommentaren: Haha kommer inet ihåg den heller
Senaste filmen: Vilda djur. Dock utan svenskt tal eller text. Men det var helskön.
Senaste låten: Låten på min första sida.. Eh vet inte vad den heter..
Senaste boken: HATAR BÖCKER. Så lång tråkigt! Jag minns inte vilken den senaste jag läste.
Senaste händelsen: PRIVAT!
Senaste rosen: Till Martin för att han är så gullig med sitt senaste sms.
Senaste riset: Till en person som var mycket grym och elak..
Senaste lärdommern: Ingen alls..


För övrigt..............

Mår just nu: Ledsen, Saknar martin!
Vill just nu: Få hem martin!
Ska just nu: Inte ett skit :(

Har just nu: Pratat..
Är just nu: Arg och ledsen.
Bär just nu: Mina nya jeans och en tröja från Vila.

Drömmer om just nu: Att flytta hemifrån.
Längtar till just nu: Torsdag :D:D
Lider inför just nu: Massor

Vill ha just nu: Martin här!
Vill se just nu: Martins ögon.
Vill göra just nu: Träffa Martin (tjatigt om martin i know)
Glad över just nu: Ingenting..

Arg på just nu: Det du!

Rädd för just nu: Att förlora dom jag älskar.
Nyfiken på just nu: Vad martin köpt till mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: