2007-06-11
 18:18:27

Nytt inlägg

Usch va jag är irreterad på ett x antal människor. Jag förstår inte hur man orkar håna och retas hela tiden. Hur man kan vara falsk och dum. Helt puckad i huvudet. Varför? Jaja, nu vill jag komma på andra tankar. 

I torsdags började första temadagen. På morgonen skulel alla som går i 6a,7a och 8a samlas vid lunchen. Innan vi gick in fick vi läsa vilken grupp vi va i. Sen skulle vi sätta oss vid borden som hade numret på gruppen. Jag var med Jessica, Munkis, Jesper, Maco, Julia och nån till.. Vi fick temat skönhet. Senare väljde vi att göra ett kollage och skriva om skönhets ideal. Vi åkte sen ner till centrum. Jag åkte med jessicas moped. Vi frågade fyra styckna några frågor. Sen åkte vi tillbaka. Jag åkt ehem innan lunch för att jag skulle hjälpa mamma hemma. Men jag drog till Martin och skulle bada. Men vi orkade inte vara kvar så vi åkte till mig och badade här och hjälpte mamma. Sen sov han hos mig.

På fredagen var jag hemma. Det var så mycket att göra inför Addes student. Jag städade igenom hela vardagsrummet osv. Sen så åkte vi till Addes mottagning. Det var så jävla varmt och mycket folk. Vi stannade inte så länge. Adde var rätt dragen.. haha. Men han var skitglad ;) Sen när vi åkte hem så väntade vi på gästerna. Sen åt vi olika sallader osv. Små grejer. Alla kom olika tider. Sen så skulle martin igentligen på två andra studenter. Men han orkade inte. Han var så trött. Så han åkte till mig. När han satt på tåget sa jag att jag inte kunde prata för att inte avslöja att jag åkte till centrum och mötte honom där. Jag hade endå så tråkigt så jag tog bussen dit och träffade honom. Sen på kvällen så gjorde vi lite olika saker. Kvällen var ganska komisk haha. Men det har ni inget att göra med :P

På lördagen så var mamma lite bakis.. Och förvånad över allt vi berättat vad hon och morfar och morbror sagt. Hon trodde hon mindes allt. Men icke. HAHA. Vi åkte och badade i Garnsviken, Johan jag och Martin. Det var inte så varmt som förut. Sen åkte vi hem, och sen så grillade vi. Och kasta pil och körde kubb. å, då vet man att sommaren är här. Så underbart med sånna dagar. Familj ink. Martin, Grilla, Sitta ute, Spela kubb och prata <3  

Söndagen var varm och  vi åkte och badade på stora garnsviken. Vi dopade oss bara. Men det var härligt. Vi åt tacos ute och spelade kubb igen. Som vanligt vann mitt lag ( mamma, jag och martin ) mot pappa och johan. Två gånger. Sen ville Martin sova här och det fick han. Vi tittade på en "film" och så. 

Idag så mådde jag dåligt på morgonen men åkte till skolan. Nästan aalla i min klass trodde att vi hade sovmorgon. Så jag satt och skickade sms och frågade var dom var. Sedan kom dom titt som tett. Vi fortsatte med vårat kollage och jag skrev om bulimi. Niorna hade vattenkrig, någon hällde vatten över en lärare, då gick han och tog vattenslangen som brandmännen ska ha när det brinner och spruta ner alla som var med på vattenkriget. Sen så började sjuorna också att ha vattenkrig. En kille i min grupp blev puttad in i en glasdörr (tror jag) och skärde upp handleden. Så han fick sy. Ajaj. När jag gick i korridoren såg jag johan och hans kompisar som spelade turk. Johan skulle bli rövad. Så på skoj skulle han sparka iväg sin sko och den flög rakt i skallen på hans kompis Tim. Fan va kul det var... Men han gjorde inte illa sig. Sen sköt en kille upp en boll på taket. Då höll en upp en dörr åt Max så han kunde klättra upp på den för att ta tag i "taket" så satt han uppepå dörren och höll i en plåt grej. Så rasa den. Hahha. Taskigt att jag garva så mycket. Han fick ju sår över hela händerna. Men iallafall. Senare så åt vi lunch. Sen slutade vi och när jag skulle ta min cykel var den inte där. Var inte förvånad. Jag har inte haft lås på den i ett halvår. Men jag var mycket bekymrad. Lika så mina föräldrar. Sen skrev munkis till mig att den jäveln eifert hade cyklat runt på den och lämnat den utanför slöjden. Så nyss åkte mamma och jag och hämtade den. 

Imorgon ska vi redovisa våra temaprojekter. Efter skolan åker jag och sover hos Martin. Sen på ons morgon tar jag tåget där mina klasskompisar sitter. Sen åker vi till grönan. På tåget tillbaka hoppar Martin på och sover hos mig till torsdag. Sen börjar jag klockan 9 och slutar runt halvelva. Senare ska vi till Johanna och baka jordgubbstårta och sen bada. Agnes kommer komma lite senare för hon ska ta bort sin tandställning. Spännande. Kommer bli as najs :) Sen ska dom på kvällen till Brevik. Men noway att jag åker dit. Så många ungdomar och sånt. Hört så mycket. Jag drar istället till Martin och sen på Fredagsmorgon åker han till sin skola och har avslutning. Sen har vi båda sommarlov. ååå va najs!


Hittade den här :) skojskoj

 A: You likes to drink
 B: Every one wants you
 C: You are really silly.
 D: You like to drink.
 E: Damn good kisser
 F: You are dead sexy.
 G: You never let people tell you what to do.
 H: You have a very good personality and looks.
 I: You are great in bed
 J: People adore you.
 K: You're wild and crazy.
 L: Everyone loves you.
 M: Best kisser ever.
 N: You can keep secrets.
 O: Awesome kisser.
 P: You are popular with all types of people.
 Q: You are a hypocrite.
 R: Fucking crazy.
 S: Easy to fall in love with.
 T: You're loyal to those you love.
 U: You really like to chill.
 V: You are not judgemental. 
 W: You are very broad minded.
 X: Your very good at work/school.
 Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
 Z: Always ready. 

 S: Easy to fall in love with.
 A: You likes to drink 
 R: Fucking crazy. 
 A: You likes to drink
 

Min blogg är inte värst rolig just nu. Men jag är inte på så glatt humör. Får se om det kommer något roligare att läsa senare. PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: