2007-06-16
 20:29:20

japjap

Jag vill fan också vara skicklig på blogg inlägg. Jag tittar ofta runt på andras. Men visst, jag är inte med om så mycket i min vardag som vissa andra. Fast faktiskt sa Adam nyss att min var rolig att läsa. Vet dock ej om han sa så för att vara snäll.. Hahaha!

Martin gick upp igår och väckte mig en gång (skickligt) sen skickade han ett sms att han hade gått upp och tittat på mig och att jag var jätte söt. Själv tycker jag att jag ser förskräcklig ut när jag vaknar. Jätte rufsigt hår och ögonbryn. Svart under ögonen av gammalt smink osv. Sen kunde jag inte sova och gick upp. Jag skulle gå och duscha men kunde inte slita mig ifrån datorn. Tillslut gick jag in och duschade och tog allt lugnt eftersom jag inte hade bråttom. Sen ringer han och säger att han Markus och Cissi ska fika. Då blir jag skitledsen eftersom jag hade väntat så länge. Och för att dom förut sa att dom inte skulle göra något efter. Men jag ångrade mig eftersom det är klart att dom ska gå och göra något efter sin avslutning i nian. Jag har mina kända humörsvängningar. Sen åkte jag in till honom. Senare kom mamma och Johan. Vi åt skink- och skaldjurs paj. Sen fick vi cheesecake. Senare ville Martin att vi skulle följa med dom hem istället för att stanna. Johan började tjata och jag kände mig tvungen. Klockan elva gick Martin jag och Johan ut. Vi gick till en lekplats. Sen åkte vi hem halv 12. Trevlig och rolig hemresa :D Hemma klockan 12. Sen satte vi på Dubbel 8orna. Alla höll på att somna så vi stängde av och gick och la oss.

Imorse vakna vi runt 10. Vi låg i sängen och mös i en timma. Sen gick vi upp och åt. Sen gick vi ut och sparka på en boll haha. Han åkte hem 10 i 2. Jag åkte sen och handlade med mamma pappa och cp brooor. Sen grillade vi och inte mer har hänt.

Juste, Martins avslutning. Han fick nått pris med Markus och någon annan kille för att han e så teknisk och det får bara några elever i hela Danderydskommun. Stolt. Men han har fått passa andra priser med andra också.

Det känns verkligen inte som att det är sommarlov. Visst det har bara gått två dagar men jag har inte den känslan man brukar ha igentligen. Och nästa vecka ska det bli 10-15 grader + att Martin åker. Hur ska jag må då? Skit antagligen. Och så kan vi inte prata något. USCH ;/

17 juni - 1 oktober slutar roslagsbanan gå emellan österskär och rydbo så att nu går det ersättnings bussar med dock till galoppfältet så jag får åka först 623 sen ersättningsbuss sen tåg från galoppfältet till hägernäs. EN TIMMA I TRE MÅNADER. Jag kommer att bli galen.

Imorgon jobbar Martin. Därför är inte vi idag. Han sover hos sin pappa eftersom det ligger i Sollentuna. Han slutar fem han och jag kommer att mötas i Danderyd och ta tåg till honom. Vi kommer ha jävligt bråttom till tåget. Blä.. Haha.

Nej nu är det slut på mitt blogginlägg. Pusshej!

Lägger in två bilder :)
image5               Sötnosiga Martin på hans avslutning


Sara

hejhej! tyckte bara de va lite kul att du också heter sara och har en pojvän som heter martin.
tacke care



PUBLICERAT: 2007-06-20, 21:48:48 | URL: http://saraan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: