2007-06-03
 15:32:26

avis ;/ / lite rörigt blog inlägg..

Det är så många jag sett som skriver så flitigt och ofta sin blogg. Och intressant också. Min är bara boooooring. Men jag skriver mest faktiskt för min egen skull. Jag tycker att det är kul, då man har något att berätta. Och så äre kul att titta tillbaka vad som hänt ibland. Förut när jag var mindre skrev jag i princip varje dag i min lunarstorm blogg. Fyfan vilken mes och fjortis jag var. Blir så irreterad på mig själv. Liksom alla dessa iiii i alla ord. Och aaa.  I dagens läge har jag bara sett jätte få som skriver så. Undra vad folk som läste min blogg tyckte om mig. Väx upp antagligen. Out and over.

Den här veckan har gått ruskigt snabbt, Minns knappt något. Martin har sovit här två gånger på vardagen och iförrgår. Vi har fått tillbaka våra NV uppsatser, fick VG. Och det förväntade jag mig. Så berättade han att jag skulle få VG i biologi,kemi och matte. OTROLIGT Sara, Jag som fick IG på varje prov i 6an och 7an i nv. Det är faktiskt med lite undantag sant. Men då hade vi Göran. Han lärde inte ut bra. Iallafall inte till mig. Nu har vi Hasse, han är skitbra tycker jag. Sen fick vi tillbaka vårat Spanska prov, fick G och hon sa att jag skulle få ett klart G det här läsåret, förra var jag ruskigt nära på IG, så det är jag glad för. Sen på slöjden sa hon att jag skulle få VG fasten jag har varit jätte mycket sjuk. Det är jag skitglad för. Jag fick också tillbaka min argumenterande uppsats i sv som jag gjorde i Mars. Jag fick Vg och mycket bra bedömning, fattades bara lite mer analys. Vi hade so prov om industriella revolutinen i torsdags. Det gick bra. Nästan halva klassen hade gått när jag satt kvar. Jag blev mer och mer nervös när man hörde alla skrev på förfullt och hämtade fler och fler papper. Hur kunde dom? Jag vart iallafall kvar ganska lång tid och jag skrev under hela tiden nrä jag satt där. Men jag fattar fortfarande inte, hur kunde dom som satt länge skriva 5 A4 papper. Vi hade ju så lite att plugga.. Sjukt. Men dom tänkte väl i tusentals led, haha. På idrotten fråga jag om mina betyg, han är så jäkla seg och ful, han ba öööh ja du ska få G, jag vart så jäkla arg, här gör man sitt bästa och är bra på idrott. OKEJ, jag har varit ganska lat den här terminen , men det var för att förra fick jag också bara G då jag gjorde allt så jäkla bra och var så stolt för min insats. Vi har bara haft honom nu i 8an. ÅÅH, han är så ful!

I Torsdags kväll var Martin här och skulle sova över, jag satt och tuggade på baksidan av ett häftstift när han gjorde sina läxor, sen gick jag ner för trappen med den i munnen och tappade den, och gissa vad smarta sara gjorde. KLEV PÅ DEN, såklart. Fyfan va ont det gjorde, hela skiten in i hälen, jag skrek som fan. Jag drog ur den ruskigt snabbt som gjorde det ännu ondare, sen kunde jag inte gå på hälen resten av kvällen. Jag satt och gjorde 2 kapitel man skulle göra i spanskan för att hon skulle sätta betyg, det skulle vara inne för länge sen. Jag tänkte skita i det men pappa tvingade mig.

På fredags morgonen hade jag jätte ont i hälen och skolan skulle till IP och ha idrottsdag. Ingen idé att åka dit. Bara sitta där och gnälla. Så jag stannade hemma och gjorde inget. Sen skulle Martin komma tidigare och skita i sin VGA (vårt globala ansvar) (han och några andra och nån lärare driver ett projekt elelr hur man ska förklara). Men dom skulle fortsätta att titta på en film som dom såg förut så han vilel stanna. Sen så ringde han efter och sa att han stannade längre så han missade bussen och att han skulle komma hit senare. Men jag genomskådade honom. Han gör alltid så (försöker åttminstode) överraska mig. Men ingen lurar mig. Stakare.. Haha. Så han var utanför när han ringde.. Men det vart ingen överraskning för mig.. Sen så ja, vad gjorde vi. Mamma och pappa skulle till stekhuset med jobbet och så. Så vi satt i vardagsrummet och kollade på Talangjakten. Trevligt trevligt. Det är så kul att Johan och Martin går ihop. Annars skulle det vara tråkigt haha.  Men sen la vi in madrasser i vardagsrummet och sov där med Johan, det har vi gjort förut då Johan är ensam på nedervåningen.

Igår så åkte Martin hem klockan ett. Jag gjorde inte så mycket. Vi grillade och martin var avensjuk och ville vara här och äta ute med oss, men han var hos sin pappa för att han skulle jobba dagen efter (idag) för att det ligger i Sollentuna. Sen kollade vi på fotbollen, vilken jävla skandal, fast jag tycker det är kul när något sånt händer. Men jag tyckte så jäkla synd om danskarna för en supporter kommer in på planen för säkerheten sög och för att han var sjuk i huvudet. Hela danska folket ska få lida för den jäveln. Men visst, jag ska vara glad för Sveriges skull. Men jag hade gärna viljat sett straffen. Sen gick vi ut och kollade på Addes (min storebrors) kompis cab. Jag ba, kan inte johan och jag få åka. Så åkte vi runt här i Berga. Han gasa på och Johan såg as skraj ut. Men det var kul. Sen tittade vi på Göta kanal 2. Den såg jag på bio förut med Martin Anna och Markus. Men det var kul att se den igen. Sen sov jag nere med johan för båda var ensamna. Så tittade vi på en till film och så.

Imorse gick mamma pappa och Johan upp tidigt. Dom skulle på Johans match. Jag gick upp typ 11 och satte mig vid datan. Gjorde inte mycekt sen kom dom hem och Johans lag förlorade med 4-3. Deras första förlust. Ajaj. Sen gick Johan jag och Pappa och spelade minigolf. Johan var as arg efteråt (antagligen för att han förlora och jag vann) Han är en usel förlorare. Nu har jag inte mycket att göra. Är hungrig.

Vi får väl se när nästa blogginlägg kommer ifrån mig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: