2007-06-21
 16:40:14

Another day

Jaha, igår åkte martin. Usch det var skit jobbigt att ta farväl. Tårar.
Nelly ringde och sa att vi skulle vara (hon jag eve och erica) hos Erica och sova där. Jag fick panik och skyndade mig sen så kom nelly till mig och vi cyklade till Erica. Där beställde vi pizza och pratade. Sen gick vi till Nelly, hämtade vattenpipan och sen gick vi och satte oss i en lekpark och rökte vattenpipa, (första gången för mig) Nelly och Eve sa att dom blev yra och jag sa: Jävla pussys. Så sa dom åt mig att ta så mycket så hela lungorna fylldes och sedan ta om typ fem gånger. Då vart jag riktigt jävla yr.. Sen gick nelly och jag efter nån/några timmar och lämnde den. Jag mådde skit dåligt och det var as jobbigt..  Sen så gick vi till Statoil och köpte godis. På hemvägen var dom helt knäppa och hahahah. Vi garvade skit mycket. Sen gick vi till Erica och bäddade. Sen gick vi ut på hennes veranda och snackade och tittade på molnen till klockan halv tre eller mer. Sen gick vi och la oss och titta på nån jävla kponstig skräckfilm men alla somnade rätt snabbt.

Idag har jag inte gjort något. Vi skulle vara igen men nelly kan inte och vet inte om eve inte heller kunde. Jag pallar inte. Jävligt trött. Imorgon är det midsommar och min familj ska över till några vänner. Jag orkar fan inte. Deras ungar ska alltid komma och dra i en och tjata på att man ska göra något. Så jag kommer väl äta och sen gå hem och itne göra ett skit. Allt känns så jävla nego när Martin inte är med mig.. USCH ;/




Gjorde ett test "Which Disney Princess are you?"

You are Jasmine. You are loyal and would visit the ends of the earth for what you believe. You would never let obstacles stand in the way of true love.



Ganska meningslöst men kul

Namn: Sara
Vad drack du senast: Vatten
Vad gjorde du igår kväll: Var med vänner
Hur många hamstrar har du haft: 1 faktiskt
Kan du gå ner i spagat: Nje..
Vad ska du göra i kväll: Ingenting faktiskt
Vad ska du göra i morgon: Midsommarafton så jag ska över till några
Senaste inköp: Minsn inte :S
Senaste film: Nån jäkla skum skräckfilm
Vad har du i ditt fönster: Ljus
Tycker du om att cykla: Nej !
Vem sov du över hos senast: Erica
Vem sov över hos dig senast: Martin
Vem pussade du på senast: Evelina
Vad ska du göra nu: Fortsätta på "frågorna"
Vad ska du göra sen: Ha tråkigt
Vem träffade du sist: Johan
Vem skulle du vilja träffa nu: MARTIN :'(
Sjunger du i duschen: haha nej?
Vem ringde dig senast: Martin
Vem ringde du senast: Nelly
Hur länge sov du inatt: Somnade väl typ 4 och vaknade 12
När ska du gå och lägga dig ikväll: Runt 10
Vad gjorde du för tre timmar sen: Satt vid datorn
Vad skulle du vilja göra nu: HA MARTIN HÄR!
Vänner du kan prata om allt med? Aggeh, Nelly, Eve, Erica osv
Person du kan lita på till 100%? Martin och dom övre och några till
Har du badat i år? ja!
Tidsfördriv? Martin
Vad heter du just nu på msn: Sara - Hur fan ska jag klara det här Martin.
Hur många syskon: 1 helt och 2 halvsyskon
Kär i någon just nu? JA!
Känner du någon som heter likadant som dig? Jaoo
Morgontrött? JAA
När är du född?:  29 Augusti 1992
Var bor du?:  I en gul villa i en äcklig kommun
Nuvarande hårfärg?: Konstig brun
Riktiga hårfärg?: Brunt
Ögonfärg?: Bruna
Vad läser du för bok nu?: jag hatar böcker
Humör just nu?: Ledsen (saknar martin)
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?:
Självklart
Hur stort är ditt rum?: Rätt stort
Har du tv/dator i ditt rum?: Båda japp.
Piercingar?: Gills hår i öronen .. :$
Tatuering?: Nej
Hur många converse allstarskor äger du?: Fuckno .
Brukar du vara osminkad i skolan?: Nej aldrig
Skostorlek : 39




1. Har du ett förhållande ?
Japp :)

2. Hatar du mer än tre personer ?
Nje

3. Hur många hus har du bott i ?
Tror det är fem eller sex xP

4. Har du fällt krokben för någon ?
haha det är väl klart?

5. Äger du en Britney Spears CD ?
jag tror fan att jag gjort det.

6. Har du någonsin spytt bland folk ?
Jag har bara spytt när jag var bebis

7. Säg något du alltid tänker på?
Martin martin martin martin

8. Vilket stjärntecken är du ?
Jungfru

9. Vem var den senaste du kysste ?
Martin

10. Vilken är den pinsammaste cd du har ?
Jag har inga längre

11. Rakar du dig ?
Klart, tror du att jag är äcklig eller :S

12. Var är ditt andra hem ?
Hos Martin

13. Har du någonsin örfilat/slagit någon ?
Jappjapp..

14. Vem var den senaste du örfilade/slog ?
Dont remember

15. Har du dåliga betyg ?
Nej ganska bra :)

16. Vad var ditt första egna husdjur ?
har aldrig haft eget men det första husdjuret vi i familjen hade då jag levde var en jävla irreterande fågel

17. Spelar utseendet någon roll ?
Ja det tycker jag faktiskt.

18. Tar du första steget ?
Brukar vara så

19. Är du för förlåtande ?
Beror på vad det handlar om.

20. Hur många barn vill du ha ?
Tre styckna. Då får dom platsi baksätet i en "vanlig" bil. haha..

21. Äger du ett vapen ?
Nix

22. När grät du senast ?
Igår..

23. Vad gjorde du igårkväll ?
Var hos Erica med Nelly och Evelina. Vi rökte vattenpipa i en lekpark sen satt vi på Ericas veranda tills klockan typ tre och titade på moln. HAHA

24. Var reste du senast ?
Danmark

25. Har du kallat din lärare för mamma ?
Nej haha

26. Vad är dina smeknamn ?
Sahara, Plutten, mer minns jag inte.

27. Tänker du på någon just nu ?
Ja

28. Har du kallat någon för älskling ?
Ja varje dag

29. Röker du ?
Usch nej

30. Äger du en diamantring ?
haha nono .

31. Är du nöjd med ditt liv ?
Guess so. Fast lite skulel inte skada att ändra.

32. Äger du en Backstreet Boys CD ?
Ja men det var länge sen och jag har välslarvat bort den haha.

33. Gillar du dig själv ?
Nej faktiskt inte..

34. Är du närmare din mamma eller pappa ?
Pappa tror jag..

35. Favoritegenskap hos det motsatta könet ?
Alla är ju olika?

36. Har du någonsin käkat lim ?
Så dum är jag inte.

37. Har du någonsin strippat ?
Ja det kan jag inte påstå att jag inte gjort

38. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag ?
Knulla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: