2007-07-05
 20:42:22

Tjänare.

Jag har inte skrivit på några dagar för jag har varit med min underbara söta älskling.
När jag kom till honom så fick jag : Solglasögon, väska, piké tröja, shorts och några mer saker. Han var jättee brun och snygg! Sedan på fredagen åkte vi till hans landställe. Vi åkte hans cross, skit kul :D han körde jätte snabbt så man bara flög. Sen fick jag köra. Sen visade han mig en frisbee han hade hittat i egypten. Den flög aaaas långt och sen flög den upp i toppen på en tall så han fick klättra upp. DÅ och då hamna den i deras buskar så vi fick leta as länge. Sedan fixade vi deras båt och la i den. Vi fiskade och åkte runt med den.. Sen på söndagsmorgonen tåg vi buss därifrån till Norrtälje. Där ståg det en fet kö som vänmtade på bussen. Och jag såg Jessica i min klass på busshållplatsen mittemot. Hon kom och hälsade så då passade vi på att trängas. Sen kom bussen och vi var typ dom sista som fick plats. Vi trängde oss igenom och satte oss läängst bak med min feta väska. Sen blev den förtjenad. Sen gick vi av vid någon hållplats och skulle byta till 621 , på en kulle satt en asmysko kille. Han hade nån stor svart förklänad med en huva . Man såg bara hans hår som hände fram under luvan. Men sen frågade vi folk på busshållplatsen i regnet om bussen hade gått. Dom sa att den bar åkt förbi och inte hämtat upp dom som skulle med. Vi orkade inte vänta så vi försökte hitta till roslagsbanan. Efter ett tungt tag med väskor och regn hittade vi och tåget kom rätt snabbt. Sen så bytte vi vid galoppfältet mot en annan buss och sen bytte vi i åkersberga till 623. Det tog en timma extra en vad det skulle ta.. Pust..

Den här veckan har vi plockat as mycket blåbär och iglar hahaha. Vi gjorde två blåbärspajer (mums), Vi har varit ute och blockat iglar och vi fick ihop 2kg från min tomt. BLÄ. Vi har också varit ute och metat och martin slängde sig i vattnet. Han frös som bara den. Sen rodde vi under en bro och några tanter tog kort på oss och frågade vad kanalen hette och sen sa dom: Ska vi skicka in den här? Hehe.

Nu är vi hos Martin.. Imorgon åker vi kanske till hans landsställe.. Så vi ses nästa vecka någon gång. Vet ej när vi åker hem.

Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: