2007-12-05
 16:56:06

senare den 5 dec

när jag tittar på mitt nedanstående inlägg så är det verkligen ett "jagärdumihuvudettycksyndommig" inlägg. Ja, jag är trött, sjuk, mår illa och då blir det så. Att man blir irreterad och ledsen lätt osv. Men just nu som jag kanske sagt är jag lätt deprimerad. Får reda på dåliga betyg,mörkt fort ute, och är sjuk, jätte mycket plugg det är ingen bra kombinitation. Tyvärr går allt ut över min underbara kille. Men han förstår säkert mig som han alltid gör. Jag är klar med mitt Sri Lanka arbete och jag är skit stolt. typ 8 A4 . Hoppas verkligen på MVG. Eller oj, nu gör jag så som jag inte ska göra. Ha krav på betyg jag inte fått. Jag blir bara besviken om det inte blir så som jag hoppats på. Snart ska jag nog skriva insändaren som skulle varit inne i tisdags. Men jag har ju varit hemma. Moshen är tydligen sjuk. Hoppas han är det imorgon, då får vi sluta tidigt :) Om jag mår bättre men ändå e lite dålig så mååste jag gå!. Nu är jag hostig och helt utsliten och sitter under en filt med halsduk och svullna ögon.. Ikväll blir det sy som fan då jag bara kommit mindre än halvvägs på mitt broderi och det måste var aklart på typ tisdag. Men det är så himla petigt och litet så det är svårt.

Nu tänker jag vara såhär töntig som jag kan vara och fylla i en onödig lista som jag tog av kenza
Har du pojkvän/flickvän? Japp
Är du kär? Ja !
Hur tidigt stiger du upp? På vardagar typ 07.20 och helger helt olika,
Vem/vilka vet mest om dig? Martin vet allt.
Gillar du att slåss? Ett riktigt slagsmål är aldrig kul men det är kul när man skoj slåss.
Vad ska du göra ikväll? Plugga
 Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Halsen och huvudet
Är du bra på att måla? Det vet jag inte
Vem kramade du senast? Pappa
 Vad längtar du till? Jullovet
Vad heter dina husdjur? Wilma och Nikita
Har du körkort? Alledes för liten
Favoritgodis? Sån här diamant "klubba" ni vet. som man kan trä på fingret som en ring, och doppa det i hockeypulver
Morgon- eller nattmänniska? Inget av dom. Dag människa?
Sparare eller slösare? Jag hatar att ta ut pengar i min plånbok och ge bort det. MEn måste man så måste man.
Har du några homosexuella vänner? Nepp
Bio eller promenad? Jag e lat men promenader e mysigt beroende på väder och bio är mysigt med älsklingen
Är du kittlig? du skulle bara veta
Rädd för insekter? Nej men det kan vara äckligt
Anser du att du är stark? För att vara tjej så kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: