2007-12-06
 19:57:26

kenza i love!

http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment 
Jag har precis börjat läsa kenzas blogg, eller har iof läst den några gånger förut. Men idag har jag gått in på den massor av gånger och kikat igenom typ massor av inlägg.


Nu iaf så har hon en tävling om att lotta ut 4 skypetelefoner till bloggare som ska skriva varför just dom förtjänar det. Jag har precis skaffat mig en mobil. Men jag vill vinna för att ge den till en speciell person i julklapp. Jag kan inte nämna namn då blir det ju inge kul för personen om jag vinner. Men iallafall, den personens mobil har varit på lagning i hur länge som helst, och personen kommer inte få någon ny. Jag tycker jätte synd om den. Så jag vill trösta med en super bra julklapp! En mobil som

personen just behöver.
                                                    



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: