2007-12-06
 12:21:24

6 december

hej, ja jag är hemma och är sjuk idag igen. Har jätte ont i halsen och hosta. Jag är skit rädd för att betygen ska sänkas för att jag har varit hemma i fyra dagar.. Hope not... Men jag ska nog dra mig till skolan och hämta böcker. Speciellt matte måste jag plugga.. Sen måste jag lämna in lite uppsatser. Inatt somnade jag typ tre.. Ändå fast jag går upp tidigt så kan jag inte somna. När jag var mindre kunde jag bara lägga mig ner och somna på en gång. Jag försökte lära andra tekniken "man skaa.. inte tänka på något.." okej lilla Sara. Jag har försökt. Men när man är äldre tror jag att man oroar sig för mycket. Iallafall jag. Jag oroar mig för allt.. Jag tänker nu på om jag ska se julkalendern innan jag åker till skolan? Ja, jag tittar på julkalendern. Det är ju en tradition! Jag är as rädd för nissen, är jag ensam om det? Men jag tror jag gör mig ordning för skolan och åker.. vill inte komma dit och se ut såhär. Nej jag tänker inte sminka mig. Men borsta håret iallafall? och sätta på mig normala kläder istället för nattlinne och så...

tar med en bild för att visa hur lätt man kan somna!
image40

Jag kommer ihåg det där så himla tydligt. Jag skulle skoja att jag somnade, så gjorde jag det! Om nu undrar varför jag har kort hår som en kille så var det för att min käre syster till höger skulle leka frisör.. ÅÅH vilken tjej i den åldern vill likna en kille? men det växte upp rätt fort tror jag. Som tur var. Det är min storebror till höger. Men ingen av dom är helsyskon, vi har samma mamma, och alla tre har olika pappor. Haha vi är så jävla komplicerade... Aja skitsamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: